miercuri, 24 septembrie 2008

Aiurea

Cine esti tu? Dar mai bine zis, cine sunt eu? Tare ciudat. Acum cateva zile stiam tot, iar acum am mari gauri. Ce inseamna o amneza. Trebuia sa fac asta, dar cu ce pret?!? Acum ma uit la poze, si incerc sa'mi dau seama, sa'mi aduc aminte de anumite lucruri. Noroc ca am scris unele memorii pe PC, si sa nu uit unele lucruri. E ciudat. Lucuri pe care stiam sa le fac, lucruri de care eram mandru ca le stiam, s'au dus acum. Cik nu definitiv, ca in timp o sa fie bine..., ca in timp o sa revin la ce am fost. Trist e ca nu stiu cat tine. Partea aiurea e ca dak ii spun cuiva ce am patit, nu va ma crede. A fost o mana buna, nu se observa absolut nimic. Am uitat de prieteni, am uitat multe lucruri. Dar am sa ma intorc, si am sa fiu mai puternic decat am fost!

Niciun comentariu: