luni, 27 octombrie 2008

din ciclul Phoenixilor


Da frate, am fost la studentiada cu Phoenixul. A fost un adevarat contrast intre ceea ce a fost acum la acest UNIFEST si ceea ce am vazut acum cativa ani, cand Baniciu a zis ca el nu a mai vazut Sala Palatului asa de plina de prin '70. Adevar sau nu, ceea ce am vazut azi a fost cu adevarat dezolant. Sala a fost in prop de 25% plina... Foarte nasol. Chiar asa a scazut ratingu' baietilor de pe scena? Foarte trist. Dar azi, pe lg ceea ce se canta de obicei, am auzit ceva nou. Pe lg "Stiu ca iubesti si tu cu acelasi gand...." am auzit o chestie de pe back to the future, care bah! chiar suna misto. Bordeianu-Bogdan chiar suna ca lumea! Si se completeaza chiar bine. Unu a imbatranit si o data cu asta s'a mai dus si din voce (dar nu din energie :P) si celalalt e nou si inca nu stie prea multe. E exact cum era la inceput Nicu-Cristi. Si suna chiar misto melodia aia. E ceva cu Gipsy. Chiar mi'a placut. Placut impresionat. Pacat ca nu am inregistrat.., dar pt cei interesati sunt rugati sa mearga la Preoteasa la lansarea albumului. N'am prea auzit clapele, cel putin de unde eram io. Daca nu era soloul de clape de la Negru Voda..., nici nu stiam ca sunt cablate. Una peste alta, un concert bun.. Si ca sa o citez pe kata..., "nu'i asa ca dintr'o data scena asta pare prea mare?:("

Un comentariu:

Kata spunea...

Nu era mah 25% plina, era mai mult.
Melodia aia 'noua' este de fapt mai veche, in sfarsit scoasa.