sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Stuff

Sunt mort de somn. La ora la care scriu acest blog imi pica ochii'n gura. Am pierdut multe nopti la rand sapt asta, lucru pe care de obicei nu'l prestez fara un motiv foarte bine intemeiat: faculta sau jobul. Am participat luni seara la o strangere de fonduri pentru copii, o seara faina de folk de buna calitate si frumos. Actiunea s'a petrecut in Downstairs, si sper ca strangerea a avut succes. A fost o seara foarte frumoasa pentru ca am avut primul bis. Primul bis, asa cum am stiut noi sa cantam, bine sau rau, cu gherle sau fara. Am fost cu adevarat fericit. Apoi in fiecare zi am avut o stare mai nasoala asa..., adik au fo destule chestii de kkt in timpul sapt incat sa ma faca sa imi doresc sa inceapa urmatoarea. Oricum, acum ma simt mai bine. Cel putin in prezent, inafara oboselii cronice pe care o am gratie lui Cristi pt seara de joi si Pisoi pt seara de vineri, ma simt ok. Cel putin acum. Dak ar merge asa treaba asta ar fi genial. Joi seara am iesit la un tenis...., am luat o bataie zdravana 6-2 6-2. Nu mi'a iesit nici o minge. Dar nimic. Toate mingile le'am pierdut pe greseala mea, pt ca nu am fost in priza jocului. Oricum, multumesc inca o data omului ca ma invata chestii noi, pe care sper sa le pun in practica dar nu la ghiulele lui. Vineri am avut parte de rock. Rock frumos, printre picatzele de folk. Hazzardul a sunat mai bine ca niciodata, au mers sculele, pacat ca nu au cabluri mai lungi :D, dar cik se rezolva si treaba asta. Am avut parte si de un bass, lucru cu care nu am mai cantat in formula cu pisoi. Mi'a parut rau ca nu a venit si Ionut, caci aveam chef de rock'n'roll si mai ales de blues. Venise si Zanu, fara pieptan, dar care a gasit alta jucarie: cazanu de la setu de tobe din club. Una peste alta a fost o seara faina. Azi sper sa fac si io ceva mai cultural, adik un film sau teatru... sper sa gasesc si persoane cu care sa fac acest lucru. Tot am vrut sa scriu sapt asta.., dar niciodata nu am avut o stare lirica sau epica. Nici acum nu prea am, dar sunt atat de obosit, incat nici nu'mi dau seama ce scriu. Neeeehhh, wtf, ma duc sa ma culc.

Niciun comentariu: