duminică, 14 iunie 2009

Vino Doamne, sa vezi ce'a mai ramas din oameni

Nu'i posibil ca la 13 ani sa nu stii cine e Chopin sau sa te plictiseasca un muzeu. Asa cum Shalimar zicea de Vatican cu pitzi aia, asa am dat io peste cineva care e pe urmele tipei respective, numai ca ea a fost la Antipa. Aseara am fost cu adevarat bulversat si intristat. Diferenta dintre mine si ea e de aprox 9-10 ani. Chiar asa de departe suntem noi fatza de ei? Nu mai exista ambitie si tzel in viata.., nu mai exista acea notiune de "eu cand voi fi mare vreau sa ma fac...". Lumea din ziua de azi, copiii care vin in spatele celor care sunt niste copii mai mari, e materialista. Lumea a devenit una materialista. S'a pierdut notiunea de bunatate si de cultura generala. Dar bine, nici cu de'astia de 20 si tzarr de ani nu mi'e rusine. Cum frate, la 20 si ceva sa nu poti purta o discutie, un dialog despre orice.. Bah, pana si culoarea stelelor putea sa fie un subiect de discutie, caci in fctie de culoare iti dai seama de dimensiunea si varsta unei stele. Dar probabil ca el nu stia. Am stat la aceeasi masa cu astfel de oameni, si knd mi'am dat seama ca nu ai cu cine discuta, m'am resemnat. Unii nu merita, altii nu vor sa evolueze. Se plafoneaza pe ei, si partea si mai nasoala ca ii plafoneaza si pe cei din jurul lor. Noroc cu A., ca ea incerca sa mai coboare putin nivelul astfel incat sa se integreze toata lumea. Trist! Bah, voi astia de aveti copii sau vreti sa faci: educati'va copiii!!! Nu'i lasati de izbeliste pe strada, ca invata numai tampenii! Puneti'le o carte in mana! Un teatru, o excursie informativa.. Daca asta ne e viitorul, io zic sa ne mutam in alta parte.

Niciun comentariu: