marți, 16 iunie 2009

"hai sa va pupam in zona dorsala, la şezută"


Am avut ieri o zi atat de "uda", n'am s'o uit prea curand. Am avut festivitatea de absolvire. Mda, am terminat EFSul pe Kineto la USH. Si cik am fo pana ieri cea mai nebuna promotie, promotie care a creat numai probleme, promotie care nu invata, promotie care nu facea, nu dregea, nu si nu si nu. Ei... ieri in schimb politica firmei s'a schimbat la 180 de grade. Ieri am fost cei mai buni! In tot si toate! De ce? Pentru ca am reusit sa le demonstram bietilor de'acolo ca suntem in stare sa facem multe lucruri interesante si destepte. Pana ieri eram cei mai prosti pt ca am avut mereu gura, si pentru ca am facut mereu scandal si pentru ca niciodata nu am acceptat sa fim calcati in picioare. Asta e fratilor! Avem cu ce gandi si nu trebuie sa ne subjugati pentru asta. Vai, si ma gandeam cu groaza cata materie cacanie mananca decanu, care mai avea putin si chiar credea ceea ce zicea el acolo, cata materie cacanie manca si profa care o tinut ceremonia, care vai, o incercau usoare lacrmi. Nu mai mintiti lumea bai fratilor, ca toti se prind care e scopul si ce urmariti: licentiati in KT care sa mearga la master tot in USH. Dar cu asa "sediu" si cu asa conducere, mai bine lasa. Bai si a fost o caldura, si aerul conditionat nu facea fatza, am transpirat tot, imi curgeau apele pe aparat, aratam ca un popa cu roba si palaria aia pe mine... si mi'era o asa de mare sila, ca stiam ca toate vorbele alea frumoase erau de fatzada si pentru a da bine pe dvd, si pentru psihologic vorbind, la un moment de o asemenea intensitate, raman in memorie, ca deh.. se deschid niste centri emotionali foarte puternici. E foarte trist, e totul un fals, din ce in ce mai fals.

2 comentarii:

Sasha Fierce spunea...

Tu ai terminat faculta???? Serios??? Uau...felicitari...adica noah, nu mi-ai spus niciodata in ce an esti, si cati ani dureaza.... Felicitarile mele pentru absolvirea facultatii:*

Dark_Lady spunea...

mda... cred k e epidemie generală... se pare k toţi decanii şi profii fac aşa... după trei ani de NIMIC, se trezesc la sfârşit să buiască în lacrimi :))))) părărea mea, toţi decanii sunt nişte hărpălitori de căcat aburit :D mi-a plăcut post-ul...chiar a caracterizat şi un moment din viaţa mea...

salutare, frate :*:*:*