marți, 14 iulie 2009

Vacantaaaaaaaaa!!! Sau poate ca nu.



Bai frate, s'O (ca sa enervez pe cineva cu articolul regional) terminat si facultatea asta. N'am mai scris demult.. O trecut 2 sapt de la licenta, o trecut si mai multe de la ultimul clopotel si uite ca io n'am mai scris nimic. Pai n'am prea avut ce sa scriu. Poate doar faptul ca am intalnit oameni noi, oameni frumosi, oameni buni, oameni dragastosi, oameni colorati, oameni de tot felul.
Am intalnit un om care stie sa impartaseasca fericire si iubire, care te face sa razi, care te face sa gandesti, care te face sa auzi si sa vezi. Deci exista!
Am fo si ne'am plimbat prin tara, prin strainatate, prin oameni, prin munti, prin mare.. Am ras si ne'am simtit bine.
Vacanta! Am fo la un film, defapt merg saptamanal, dar vroiam sa subliniez filmul Transformers. Dude, e pacat de titlul de SF. O aberatie de film, si nu din ideea filmul, adik tema lui, ci montajul: ba cantitatea de apa dintr'un pahar se schimba de la cadru la cadru (gol-plin-gol), ba umbra cameramanului pe un perete acolo in desert, ba pantalonii tipei nu se murdareau deloc frate, oricat de tavalita ar fi fost.. multe si iar multe aberatii de montaj. Una peste alta, un film cu actiune in 80% din timpul de vizionat, ceea ce nu e rau deloc. Sper ca Transformers3 sa fie ceva mai inteligent. Cu alte cuvinte, asteptati sa apara un DVDRip cu Transformers pentru a'l vedea acasa. Sapt asta am sa aterizez in Ice Age, asa ca ma voi delecta cu ceva frumos.
In alta ordine de idei, Soarele apune.

Niciun comentariu: