joi, 16 iulie 2009

Sunt tanar, Doamne! Tanar!


Vroiam demult sa scriu aceste randuri, vroiam demult sa descarc povara. De aproape o luna, mi s'a tot reprosat ca sunt prea empatic, ca ma implic mult prea mult in tot ceea ce fac, in special in meseria mea. Stiu ca ceea ce urmeaza o sa sperie sau o sa'i faca pe unii sa rada, dar oare Iisus Omul nu s'a implicat la fel? Oare El nu propovaduia Pacea, Lumina si Iubirea de care toti avem nevoie si pe care multi am uitat'o? Oare El nu s'a sacrificat in ultimele lui ore pentru a sterge toate pacatele? Cum putem noi sa nu ne implicam in viata noastra si celor din jurul nostru intr'un sens pozitiv? Asa e, ai sa zici tu, dar Iisus a avut grija de El! S'a dat drept exemplu pentru ca era un Om curat si care putea sa vindece pe oricine, nu prin putearea Lui ci a Tatalui, a Creatorului sau a Marelui Arhitect. El a vindecat leprosii, el a inviat oamenii, el a scos demonii.. De ce sa nu facem si noi asta? Si el era empatic. Si el plangea! Si el urla! Si el se supara! Si el radea! Si el iubea! Si el fericea! "Ferice ce'i saraci cu duhul, caci ei vor mosteni imparatia Cerului"! Am intalnit persoane care mi'au zis ca sunt frumos (nu fizic), am intalnit persoane care mi'au zis ca as putea sa iubesc, dar nu o fac (hmm..., oare de ce), am intalnit persoane care mi'au zis ca stiu sa rad, am intalnit persoane care mi'au zis ca pot face minuni DAR sunt prea empatic! Cum poti sa nu fi empatic cand lucrezi cu oamenii, cand vrei sa intelegi, cand vrei sa'i intelegi, cand vrei sa ii ajuti, cand vrei sa stii ce gandesc si cand vrei sa inveti de la ei, din greselile lor pentru a te ajuta pe tine si pe cei de langa tine, nu ai cum sa nu ajungi empatic. Iubesc oamenii, iubesc toate vietatile (tzantzarii nu intra in categoria de iubire :d. totul pana la ei >:) ), cum sa nu fac fiu empatic, cum sa nu ma dedic lor de fiecare data? Ma supara si ea, cum o face cateodata, eu te supar pe tine si tu nu poti sa dormi, eu ma supar pe mine si m'abtin sa urlu desi as dori. Oare gresesc ca sunt deschis, si ca atunci cand cineva ma intreaba ceva eu ii raspund? „Toate lucrurile vin din Unul, prin vointa si cuvantul Unicului, care a creat in Mintea Sa, astfel ca toate lucrurile isi datoreaza existenta acestui Unitati prin ordinea Naturii, si poate fi imbunatatit prin adaptarea la acea Minte” spunea cineva, cum putem noi sa schimbam oamenii si legile lor in care traiesc daca totul a fost facut cu un scop? Mi s'a reprosat ca sunt foarte orgolios, ca nu ma gandesc decat la mine? Cand m'am gandit vreodata la mine si nu la voi sau la noi? Asta e crucea mea, vreau sa duc lumea spre Lumina, si nu ma lasa; vreau sa duc lumea spre Iubire si nu ma lasati; vreau sa duc lumea spre Fericire si Se intreaba daca am taria. „Cand omul din tine tace, vorbeste Dumnezeu” zice un proverb hindus. Trebuie sa invatam sa acceptam conditia omului de langa noi, cu toate bune, si cu toate cele rele. Trebuie sa'i tratam ca atare. Sunt tanar, Doamne! Vreau sa traiesc ca sa pot realiza planul ce mi'a fost dat! Nu am destule zile la dispozitie sa fac ceva si sa ramana impregnat in mintea celor din jurul meu intr'un sens pozitiv.

"Fii tu insuti schimbarea pe care vrei s-o vezi in lume"- Mahatma Gandhi

Niciun comentariu: