joi, 12 mai 2011

Ce au ei si noi nu avem 2.2

Ei au multa mizerie. Este un oras studentesc si cu toate astea n'ai zice ca studentii sunt civilizati. Pe strazi sunt o groaza de chistoace ziua si plin de pahare si sticle noaptea. Asta e o chestie pe care nu o inteleg si nu o pot inghiti. Ieri m'am plimbat prin NC si nu mi'a parut rau. Destul de frig pe'aici si un vanticel de imi desfasura chelia din toate directiile. Si cu toate astea am reusit sa gasim un loc cu iarba tunsa langa intrarea din fosta cetate a Newcastlelui unde ne'am intins frumos pe iarba si ne lasam calcati in picioare de razele soarelui si evident, biciuti de o pishare crunta de la vant. Orasul e mai mare decat ma asteptam eu, si are cateva chestii interesante de vazut, cum ar bisericile in care nu am avut ocazia sa intru. Ei bine si cu toate astea am vazut trei lucruri care mi'au placut foarte mult in acest oras. In ordinea intrarii de la numarul 3, baietii au iepuri domestico/salbaticiti prin parcurile din oras. Atunci cand oamenii nu mai sunt prin parcuri si nu mai beau bere ies si iepurii si'si fac de cap. Mi s'a parut extrem de frumos sa vezi asa ceva. Numarul doi este campusul universitar si universitatea unde este Alice. Cladirea universitatii este foarte frumoasa, din caramida rosie, fara tencuiala si cu tot felul de embleme si statui oarecum tipice unor vremuri demult apuse. Dar oricum, arata bine si pe dinafara si pe dinauntru. Este destul de imens campusul, chiar trebuie sa te plimbi un pic dintr'o parte in alta pentru a face diverse cursuri. Partea buna este ca te poti plimba pe jos, nu trebuie sa mergi in toate directiile ca in Bucuresti pentru cateva cursuri. Iar numarul unu este magazinul de muzica din Newcastle. Un fel de Muzica, doar ca mult mai bine dotat, cu oamenii mult mai intelegatori si care sa te trateze frumos, si cu multe instrumente, dar muuuuuulte si cu tot felul de chestii pentru chitara (fiecare cu domeniul lui, altii erau cu pianu). Ca in orice oras care se respecta cat de cat, au un o strada pietonala larga, cu terase si magazine sa se plimbe tot poporul pe'acolo, strada care poate sa iti ofere multe variante de shopping. Si cu toate astea, jegos oras. As putea zice ca e mai jegos decat Bucurestiul.
Long live the Queen!

Pace Lumina si Iubire va doresc!

Niciun comentariu: