joi, 5 mai 2011

Ce au ei si nu avem noi 1.2

M'am indragostit de oraselul asta, Jena. Nu e foarte mare, nu e aglomerat. E intins, precum o balega, dar o balega frumos mirositoare (ca sa raman in ton). Ca sa ajung in centru in apartamentul unde stau trebuie sa urc si sa merg plat, dar in special sa urc. Vreo 15-20 de minute de sport intensiv in fiecare zi. Copaci multi, verzi si foarte bine ingrijiti.

Ieri am fost in Weimar, un orasel aproape de Jena. Ce mi'a placut cel mai mult pe'aici este faptul ca toate cladirile au aceeasi inaltime si oarecum aceasi arhitectura. Am avut parte ieri de o zi lejera. Diana m'a alergat intr'un stil imens. Fata asta parca e data cu ardei iute pe talpi. Ea zice ca merge, eu zic ca alearga. In jurul ei pot sa fac joging daca vreau. Diana, o fata foarte misto, din toate punctele de vedere. O olteanca dura ca a luat oarecum viata in piept, ingrijindu'se de viata ei privata dar si publica, are grija de imaginea ei in acest orasel mic unde toata lumea se cunoaste cu toata lumea. Macar din priviri. Weimar are un mall, o cladire care iese din tiparul celorlalte din exterior, dar care e atat de dragut, de german in interior. Este o mica bijuterie in interior. Cand am intrat in el aveam senzatia ca sunt intr'un mic orasel, cu iluminat public si copaci adevarati pe'acolo. Bowling si biliard am servit pe'acolo, doua beri care nu te ametesc si care te lasa sa gandesti normal. Inapoi spre Jena unde ar fi trebuit sa ne intalnim cu romanii de pe'aici, dar ori n'au mai aparut ei ori am intarziat noi. Oricum, am tras pe dreapta la un pub langa teatrul din orasel. M'am bucurat teribil pentru faptul ca nu se fumeaza inauntru. Ce mi'as dori ca aceasta lege sa se aplice si in Romania. Daca s'ar intampla asta, poate s'ar lasa unii de tot de acest viciu. Unii asa ca mine. Cele doua pahare de vin au fost extrem de bine venite, incalzind si punand punct foarte frumos o zi foarte buna. Pentru ca vinul dupa bere e-o placere!

Pace Lumina si Iubire

- va urma -

Niciun comentariu: