joi, 4 august 2011

Prietenii ii vreau in jurul meu

De cand ma stiu mi'am dorit o gasca frumoasa si de cand ma stiu am vrut mereu sa dirijez lumea, sa o fac dupa legile morale ale Cerului si Pamantului. Din fericire pentru mine, am reusit pana la varsta asta sa fac doar prima parte. Despre prietenii mei am mai scris, fie ca i'am amintit numai cu initialele, fie tot numele sau am facut o trimitere pe pagina web. Prietenii mei, o gasca de oameni mari si mici care au stiut sa faca viata sa fie mai frumoasa, prieteni de care amintesc cu drag ori de cate ori trebuie: Alice, Alex (zis si Teaha), Alex (zis si Don Juan), Andreea (zisa si Buntzi), Silviu, Nona si Alexandra. La toti astia se mai adauga in functie de caz un el sau o ea, depinde de situatie. Dar nucleul este asta. Iar cu toti astia eu ma simt tare mandru si cu toti astia am petrecut momente geniale. Si cu Andreea si cu Teaha voi merge intr'un RoTrip de zile mari prin muntii Semenicului, Retezat si Godeanu. Si pentru astfel de prieteni merita sa traiesti si pentru astfel de prieteni merita sa faci multe lucruri frumoase care sa te tina in priza si pentru care merita sa traiesti. Si daca pe langa ei ai parte si de o jumatate care sa te multumeasca si sa te faca sa zambesti mereu cred ca viata este cu adevarat frumoasa. Cine nu e de acord cu mine este un mare looser! Prin urmare, for those about to rock, i salute YOU!

Pace Lumina si Iubire!

Niciun comentariu: