luni, 23 februarie 2009

Adevar sau provocare?



Gaz pe foc - Adio
Muzica »

Am incercat tot timpu' sa fac bine, am incercat tot timpu' sa impac pe toata lumea, am incercat tot timpu'.. Niciodata nu am facut un lucru cu rautate, niciodata nu am vrut sa provoc durere. Si cu toate astea, uitandu'ma in jur nu am facut nimic altceva decat durere. Am ranit multe persoane, persoane foarte dragi mie, le'am dezamagit, le'am uimit intr'un sens negativ. Am vrut tot timpu' sa aduc fericire si armonie in jurul meu si in jurul persoanelor din jurul meu si tot asa.. Pare'se ca ceea ce ziceam initial acasa nu se potrivea cu treaba din targ. E foarte trist. Spuneam candva ca atunci cand or sa te improaste cu noroi, tu sa fugi in lumea visurilor la mine.. Dar eu unde fug? Cand toti ma murdaresc, eu unde fug? Da.., fug in mine. Si stii de ce? Pentru ca nu am vrut niciodata sa te incarc cu problemele mele, aveai destule oricum. Barocco! Asa iti spuneam! Am incercat sa fac ceea ce nimeni nu mai incercase pana atunci, sa te shlefuiesc.. Dar oare de ce dracu incercam eu asta? Cand eu te'am cunoscut barocco, si te'am luat barocco, te ce sa modific eu ceea ce mie mi'a placut initial? Uitandu'ma inapoi, nu pot sa inteleg aceste decizii. Le'am luat, si nu le mai pot indrepta. Tu, ceea ce ai fost permanent umbra mea, visul meu, gandul meu, ratiunea mea..., tu ai spus ca nu mai poti astepta incertitudinea mea, nesiguranta de care dau dovada, dezinteresul meu.. Viata! Caci despre TINE e vorba! Barocco! Am incercat si incerc! Am dat cu piciorul atator sanse pt a te tine pe tine in mine! Am incercat si incerc sa te iau de mana si sa fug cu tine cat mai departe, fara sa mai intervina nici o alta entitate, sa fiu doar eu cu tine. Am incercat si incerc! Mi'ai zis NU.., eu nu te'ascult.., imi spui ca nu mai exista sanse.., eu nu te cred! Candva ai fost in mine si cu mine.. O groaza de ani! Multi ani! M'am speriat, n'am stiut cum sa reactionez, nu am stiut ce sa fac mai departe.., nu am stiut cum trebuie sa procedez, m'am temut.. Te'am alungat. Culmea, eu.., acela care facea promisiuni peste promisiuni, care zicea ca niciodata... Te'am alungat eu cu manutele mele, ti'am aratat usa si tu ai iesit. M'am comportat de cacao, am fost un magar, am reusit sa te indoiesti de mine si de vorbele mele, am reusit sa te fac sa ma urasti si sa nu mai vrei niciodata sa fii iar umbra mea.. Te'am facut sa te indoiesti de puterile tale, de capacitatile tale, sa te tine, sa te indoiesti de cei din jurul tau. Am fost un prost! Am incercat sa te fac sa intelegi, am incercat sa iti arat adevarul, de ce te'am mintit, de ce am facut toate astea, dar tu nu ai vrut sa auzi deloc cuvintele mele, nu ai vrut sa stii ceea ce vroiam sa iti zic.. Am incercat si VOI INCERCA IN CONTINUARE! Nu ai sa citesti randurile astea pentru ca nu ai ochi sa citesti, nu o sa le auzi vreodata pentru ca nu ai urechi sa le auzi, nu o sa le mai simti pentru ca nu ai maini sa le atingi.. Tu, barocco, tu esti acea entitate care ma poate face fericit. Intinde'mi un singur deget, si nu o sa iti mai dau drumu toata viata! Pentru tine fac multe! Pentru tine voi face tot!

Niciun comentariu: