joi, 19 februarie 2009

Ninge peste tine




Victor Socaciu - Oameni de zapada
Asculta mai multe audio Muzica »

Ninge peste tine, ninge peste toti, ninge sfant si pagan, uneori si bacovian, ninge a oameni, ninge a zambete, ninge a sperante, ninge.. ninge peste tine.
Stateam azi si ma gandeam.., chiar, la ce ma gandeam?!? Aaa, indeed. Ma gandeam ca o sa ma fac eu mare, si o sa'mi fac o casuta la munte, intr'o vale, intr'o rapa, si intr'o parte sa am niste munti si in partea cealalta alti munti, intr'o parte dealuri si in partea cealalta marea. O sa'mi fac o casa frumoasa.., cu etaj, cu flori, cu wi-fi :P, cu un semineu.. O casa in care sa imi petrec momentele mele de frustrari si sa ma regasesc pe mine, un loc unde sa pot sa fiu energizat la maxim, sa stau in geam si sa ma minunez de linistea naturii, sa fac poze, sa cant la chitara, sa fumez o tigara.. O casa in care sa fug, noaptea, cand nu ma vede nimeni, sa fug si sa ma odihnesc cu tine acolo, sa stau pur si simplu.. Sa stau sa te privesc, sa'ti vad zambetul in lumina semineului, sa te vad cum iti aluneca parul peste umarul gol.. Nu te'am mai vazut de ceva timp... Parca ar fi trecut ani, si dak stau si ma gandesc nu au trecut mai mult de cateva luni.., poate 1/2 de an. Si totusi.., parca au trecut o groaza de ani de cand nu te'am mai vazut si nu te'am mai luat in brate. Ai uitat unde stau? Ai uitat adresa mea? Numarul meu de telefon? Te'am sunat, nu'mi raspundeai. Te'am sunat, imi inchideai. Te'am sunat si'mi ziceai ca nu ai timp. Te sun si'acum si imi zice ca esti ocupata. (ce atmosfera de taiat venele, nu'i asa, sau credeti doar ca's un prost care n'are ce face/scrie?:P e si asta posibil:)) ). Alo, Fericirea??? Greseala? Ma scuzati! Dar parca asta era numarul ei de tel.. 0721xxxxxx.. Oricum, nici pe'al meu nu'l stiu prea bine, s'ar putea sa ma insel. Stii ca ninge afara? Stii ca ninge peste tine? Pe net esti offline.. Nimic nu se mai pupa. Dak vezi acest post, si ti'e dor, anunta'ma. Striga'ma, si voi raspunde! 'mi'as picioare, iar mi s'a mutut playlistu. Ninge!

Niciun comentariu: