luni, 7 februarie 2011

Ce avem noi aici?

Titlul vine de la una din replicile de final din B.D. La munte si la mare si se potriveste de minune cu ce s'a'ntamplat vineri pe la munca. Un cartier intreg stie ce se intampla aici, dar vecinul meu de vis-a-vis e ceva mai cu motz. Vecinul meu este un personaj real, arata ca un butoi cu picioare si maini, are niste sifoane zdravene si intotdeauna in aceleasi haine amuzante si caciula de'aia prezervativ pe cap. In vestimentatia asta l'am cunoscut in octombrie si numai in asta l'am vazut pana acum. Sper ca o data cu vara sa treaca la ceva mai subtire. Omuletul, curios din cale'afara, un adevarat cancanist a fost prezent mai mereu pe durata ridicarii locatiei. N'am sa uit momentele cand era pe partea lui de trotuar si se uita foarte curios ce se petrece acum la 75 si de ce un pushti da ordine la un grup de oameni. N'am sa uit nici cand s'a cocotat pe casa ca sa bata cu ciocanul niste cuie invizibile. Imaginati'va o persoana cu un ciocan in mana batand "niste cuie" dar capul intors la 90 de grade stanga. Extrem de amuzant. Si omul nu s'a lasat pana cand nu a intrat sa vada efectiv ce se "vinde" pe'aici. Asadar, m'am trezit cu vecinu in holul de la intrare:

"Buna ziua!"
"Buna ziua..."
"Stiti, eu sunt vecinu de'aici de la 78 si am venit sa vad ce mai faceti..." spunea el incercand sa'si dea seama ce se afla in spatele zidurilor si ofticat peste masura ca nu vedea decat 3 usi.
"Asa...."
"Pai da, si am venit sa vad si eu ce aveti dvs aici si cum ati facut dvs aici"
"...."
"Si daca aveti ceva bun, poate vin si eu si cumpar."
" :)) Bine, haideti ca am putina treaba acum si cand sunt mai liber vin eu la dvs sa va aratam ce avem noi aici."
"Daaa?!? Serios? Bine, bine! Sanatate!"
"Numai bine!"

Dialogul este intre taica'meu si vecinu' care a plecat la fel de repede si la fel de nedumirit cum a si venit. Ce avem noi aici, este o intrebare pe care profanii cancanisti nu o vor rezolva niciodata!

:))

Sa auzim numai de bine!

Pace Lumina si Iubire va doresc!

Niciun comentariu: