miercuri, 2 februarie 2011

Te'n'gatita

Se intampla ca in anumite momente din viata sa iti tii gura inchisa. Altfel vorbesti prostii, iti curg balele sau te trage curentu'. Am adormit zilele trecute uitandu'ma la un episod din 'Seinfeld', cu o noapte inaintea prezentarii marelui proiect de neuro. Ca un mic offtopic, USH devine din ce in ce mai penibil si cretin! Pentru ca pestele de la cap se impute! De ce? Pentru domnul Bondrea plus gasca de baieti veseli care conduc facultatile din cadrul universitatii sunt niste oameni dusi la cules ghiocei prin padure la Baneasa, VETOOO!! Pentru cine are urechi aude, pentru cine are ochi intelege, pentru cine e student acolo ofteaza. Revenind la mine, adorm cu gura cascata si capul la geam. O data cu schimbatul fetzei saltelei imi schimb si pozitia de somn (vara stau cu intelectu' la geam, se mai ventileaza si el si e mai aproape de tzantzari). Ei bine, vineri am fost atat de terminat fizic incat am clacat destul de repede. Defapt, nici nu'mi aduc aminte cand s'a'ntamplat. Pentru cei alaturi de care am fost in Bulgaria, stiu cat de repede pot adormi atunci cand sunt sfarsit. Si ce credeti ca s'a'ntamplat Duminica?? Am facut o preafrumoasa "te'n'gatita". Se produce atunci cand cineva te enerveaza foarte tare si iti tot da in mod repetat la botnitza pana ragusesti. Si am ragusit. Covaci ar fi fost invidios pe mine! Si chestia asta s'a lasat ca o febra duminca spre luni si luni toata ziua. Faptul ca m'a procopsit cu o "te'n'gatita" n'ar fi o problema chiar atat de grava, dar in somnul meu agitat de duminca spre luni am avut ocazia sa fiu scos la un suc de madamme Sidenco! Si nu oriunde, ci in Paris si Londra. Si am intrat in niste chestii de'alea fitzoase, de pe bulevard pentru un cocktail cu umbrela, unde ea mi'a platit totul: transport si suc. Pentru ca ne'am dus pana acolo doar pentru asta si'mi tot repeta sa'mi traiesc viata si sa fac schimbarile pe care le simt atunci cand le simt. Ok, asta stiam, dar de ce a trebuit sa apara Sidenco in visul meu?? Adica sunt destul de terorizat de dizertatie by default, de ce tre sa ma deranjeze si in somn? A fost un cosmar. Am tremurat si nu scoteam un cuvant.
Borala: atunci cand stati pe WC tineti gura inchisa sa nu va traga curentul!

Pace Lumina Iubire va doresc si nopti linistite!

Niciun comentariu: