vineri, 4 februarie 2011

"Sa aveti sanatate!"

Timpul meu liber este ceva care cu greu se atinge. Ramane doar weekendul sa ma relaxez si sa fac chestii care'mi plac. Imi pare rau ca nu pot sa scriu mai des desi mi'as dori enorm de mult s'o fac. Am fost cu gatu' in pioneze saptamana asta, ultimul meu post o confirma, iar cei care au avut ocazia sa ma auda dis-de-dimineata live pot povesti multe chestii senzuale :)). Eniuei, am fost racit, cu probleme laringiane. Nu era un tip de raceala pe care sa'l tratez singur, ci aveam nevoie de medicamente. Te'n'gatita asta imi dadea batai de cap ca eu trebuia sa zic oamenilor care'mi faceau vizite ce si cum sa faca si cum sa se miste, unii aveau chef de vorba... dialoguri de'alea uneori inutile si cand vezi ca participantul nu are chef ar trebui sa o lasi balta si sa te gandesti la ale tale! Asa ca am oprit la o farmacie. Nu dau nume ca nu are rost. Intru si stau o o mica coada, se elibereaza rand pe rand in fata mea, si ajung intr'un final la ghiseu. "Sa fiti sanatos!". Come again?!? Eu stiam ca se zice "Buna seara!"........... "sa fiti sanatos!"??? Ma uit la tanti din fatza mea cu o mecla de'aia tulburata care se pregatea de o noapte de pomina, si'i arat cu degetu' spre gatul meu. "Va doare in gat? Sunteti fumator? Aveti o meserie in care vorbiti mult?" La toate dau din cap ca da. Si o vad pe madamme farmacist cum se misca ea prin toata drogheria si'mi baga acolo niste sirop, niste sugative, niste sprayrui si vine spre mine: "Sa aveti sanatate!" WHAT THE FUCK!!! Am o temperatura si delireaza ea? Trag cu urechea la vecina ei de casa, si aceleasi urari de bine. Si incepe femeia sa'mi spuna ce sunt alea si pe baza de ce si cum sunt si cum se administreaza si ce trebuie sa fac etc, si iar imi zice "Sa fiti sanatos! ..... [moment in care eu ma uit la ea din ce in ce mai panicat] ... va costa 121 de lei. Sa aveti sanatate!" Stiam eu de ce ma uitam panicat! Cu vocea lui Covaci o intreb daca in 121 de lei imi intra si garantia de sanatate, radem si glumim numai ca nu era rasul nostru, achit si plec. Nu inainte de un politicos "Sa aveti o seara frumoasa" din partea mea si un "Sanatate! Multa! Sa aveti multa sanatate!" Iar eu ies la fel de debusolat precum stateam si la ghiseu. Aveam impresia ca am intrat intr'un fel de secta de'aia in care se zice ca "Isus va veni! Poicaieste'te".
Concluzia: nu suntem obisnuiti sa fim tratati frumos si politicos, iar atunci cand suntem tratati asa cum ar trebui sa fim ne speriem si eventual il injuram pe ala care ne vrea binele si ne vorbeste cu miere. De ce? Pentru ca 20 de ani si poate mai mult am trait cu ideea ca cel de langa tine vrea sa'ti puna bete'n roata. Ei bine, nu e asa!

Pace Lumina si Iubire!

"Sa fiti sanatosi!"

Niciun comentariu: