marți, 11 octombrie 2011

Biserica decazuta

Am revenit. Si de data asta pentru o perioada mai lunga de timp pentru ca am de gand sa incep un nou serial, sub egida "Pentru fratele si sora mea". Si am sa incep nu prin a va povesti pe unde am mai fost si ce'am mai vazut, desi in postarile ce urmeaza o sa ma leg si de treaba asta, ci am sa ma leg de ceea ce am vazut si auzit astazi la stirile de seara ca Iasiul a devenit pentru cateva zile capitala ortodoxismului mondial. Moastele sfintei Paraschieva sunt scoase la lumina. Urmarea? Oamenii imbrancindu'se si certandu'se, aproape omorandu'se pentru lucrurile sfinte. Dar ceea ce m'a facut sa rad si sa fiu mai trist. Biserica avea grija sa puna diverse cutii ale milei la o coada de peste 2 km, iar cei ce vroiai ca rugaciunile sa ajunga mai repede mai "sus" trebuiau sa "doneze" ceva. Stirea o gasiti pe PROTV. Asta si aberatia si inutila constructie a Catedralei Mantuirii Neamului. De parca atunci cand intri in ea, te mantuiesti de toate pacatele! Un complex inutil, intr'o zona a orasului care are un simbol megalitic, o cladire mult prea mare pentru postura umila si simpla propovaduita de Iisus. Dar despre toate astea si despre mult mai interesante alte lucruri, am sa revin de maine, cu o serie de postari intrand intr'o lume ceva mai veche si mai simpla, plina de simboluri si de lucruri mai sfinte.

M'am intors!

Pace Lumina Iubire!

Niciun comentariu: