sâmbătă, 27 decembrie 2008

Cerbu si poza

Pai poza o sa vina knd aj in bucuresti. Ieri o fo o zi asa de faina.., soare, cu ceva nori pe ici pe colo, si zapda. Nu multa, doar pe versantii nordici si estici ai dealurilor si mai ales pe partile mai umbroase ale potecilor. Pe jos zapada era inghetata, iar patinajul era ceva obisnuit. Asadar, peisaj frumos = POZE!!! cam 230 la numar :P. M'am plimbat mult si am fotografiat la fel.. Ma intalnesc cu Nicu pe drum si'mi spune ca maine sunt duminica sunt chemat la o mica vanatoare. O sa fie tare fain.., caci demult n'am mai facut. Ieri am vazut un cerb, o caprioara, mai multi iezi..., un vultur, o bufnita de'aia mare care'si rosteste capu', am vazut si 2 porci mistreti.. E palpitant iarna pe'aici. Aaaa, era sa uit lupu :)) Mai ramanea sa vad ursu' si murdaream cu adevarat textila. O sa va povestesc cum fu si la vanatoare :P

Niciun comentariu: