vineri, 5 decembrie 2008

I'm back

Well, dupa o pauza de cateva zile (saptamani), m'am decis sa mai scriu pe blogu asta. Aseara am iesit in oras, si m'am simtit bine. Noaptea s'a terminat si mai bine, razand in hohote in tot casoiu, cazand de pe scaun in timp ce radeam, cazand chitarile pe mine in timp ce ma tavaleam pe jos de ras.

[...] Dacă iți spuneam să te sui nu te suiai și când m-am dus aproape de balansoarul ăla că tu nu mai vroiai să stai, ai fugit și ai luat un leagăn în gura că te-ai pus în fața cui se dădea. Pe urmă te-am luat de acolo, am plecat, dar tu râdeai cu gura plină de sânge. [...]

http://insanemaverick.wordpress.com/2008/12/05/istorie-orala-fragmente-dintr-un-interviu-cu-o-ardeleanca-simpatica-de-doar-90-de-ani/

Si m'am gandit ca dak asa am inceput eu ziua, ca era deja azi, inseamna ca toate o sa imi mearga bine. Si asa a fost. Am dormit pana la 10, knd prin bunavointa unei colege m'am trezit..., m'am uitat la tv, mi'am facut o ciocolata calda, si ma gandeam ca de misto e sa poti sa fi cu adevarat liber. Nu eram sigur, dar speram ca s'a intamplat ceva ce nu credeam ca o sa mai vad. Am plecat din casa, pentru ca vremea de afara te instiga la mers prin oras, prin parc, si asa am luat bicicleta si m'am plimbat pe strazile capitalei, facand zeci de kilometri. M'am dus la doctor cu un suras si cu o fericire in jurul meu.., mi'am facut analiza si a ramas inmarmurit: minunea s'a'ntamplat!!! Am scapat. Fara nici un fel de sechele. Ba mai mult de'atat, mi s'au dezvoltat unele capacitati extrasenzoriale si kinestezice. Foarte tare. Intr'un final s'a terminat si sper ca peste cateva sapt sa fie la fel. Si poate pt tot restu vietii. Astazi mergeam pe bicla si urlam. Urlam de fericire, cantam in timp ce pedalam, am daruit o floare unei Doamne, am plans de fericire, am o energie debordanta. Toata rafularea mea s'a strans si s'a transformat intr'o fericire imensa si intr'o stare de binefacere. I AM BAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCKKKKKKKKKKKK :D Will keep rocking!

A, si scuze de abundenta de propozitii aiurea si fara noima, i'm just happy.

Niciun comentariu: