marți, 13 ianuarie 2009

Am facut un copil fericit azi. Trebuia, dar a fost fost frumos. Pustoaica a facut 16 ani si i'am luat un cadou frumos: un echipament de tenis. Mi'a placut reactia ei.. Era foarte fericita, foarte extaziata de faptul ca a primit un cadou, si inca un cadou care a facut'o fericita, un cadou pe care il poate folosi, un cadou pe care'l dorea. A fost frumos. Mi'a adus aminte de cadoul primit de ziua mea, cadoul primit de la kata si pisoi, cadoul de la fratele alex si andreea... Au fost cele mai frumoase cadouri primite.., poate doar chitara primita le intrece. Mi'a placut sa o vad pe ea fericita.., mi'a placut sentimentul de a face fericit o persoana.

Ma doare capu, ma doare si lenea pe care o am in mine.. Si mai am si nenorocitu asta de examen de neuro. Bleah! Ma duc sa trag un fum, eventual sa ies la o mica plimbare prin cartier..

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai grija cu lenea!

si stii ca vrbesc din proprie experienta ...