joi, 22 ianuarie 2009

Vedea'te'as manushi!!!


Profit de ocazia unei frumoase zile de primavara in imputiciune (in vocabularul meu imputiciune = orasul in care am domiciliu = bucuresti = bleah) si imi scot bicla din holul in care o pusesem. Destinatia: magazinul Muzica, apoi F64, apoi ArCub. Toate bune si frumoase.., castile in urechi si plec. Ajung la Muzica, cumpar ce aveam nevoie, dau sa plec. Ma indrept spre bicla, desfac lantul, incalec shaua, si ma pregatesc sa pedalez. Nu apuc sa dau de 2 ori din picioare ca o javra nenorocita vine sa isi lase balele pe gamba mea. Speriat, uimit.., ma dau jos de pe bicla, ma uit in jur, si vad ca javra avea stapan. O d'aia! Incep sa'i urez de bine si sanatate coanei si tot ea cu gura mare, ca ce caut io cu bicicleta pe'acolo, ca ar trebuie sa merg pe banda de'aia speciala. 'tu'ti 'nafura ma'tii, dar javra de ce dracu nu ti'o spanzuri si o lasi sa mearga hai-hui pe trotuar!?!?!?! Mi'am inspectat cu atentie piciorul, nu aveam nimic grav, dar gestul conteaza! Imi pun castile in urechi si plec mai departe.., uitand din cz incidentului sa cobor spre Dambovita, si am facut stg spre Batistei, la ArCub. Ajung acolo si intreb de bilete la Riff, cat costa, cand se deschid usile, bla bla bla. Surprize surprize: nimeni din conducerea salii nu stia nimic de nici un concert rock in sala mare. WTF??? Adik baietii pun afise, anunta pe sait, si cei de'acolo nu stiu nimic??? Raspunsul: traiesc in Romania, tara mea de dor..

Un comentariu:

Sasha Fierce spunea...

haide mai...toti cainii sunt draguti, chiar si ala.....