sâmbătă, 10 ianuarie 2009

C'asa'i in tenis


Trebuia sa ma reapuc de sport, sa alerg, sa ma descarc, sa incep anul bine.. Si cum puteam sa fac asta fara un veritabil meci de tenis. Locatia: FRT, in balon. Foarte tare! Curat terenul, il ud.., sa fie totul fain. Pana vine colegu ma incalzesc un pic, in special serviciu. Vine si colegu, schimbam niste mingi pt a incalzi un pic rachetele, si ne apucam de treaba. Primul set il iau eu cu un frumos 6-4. Al doilea set il ia el, in oglinda. Al treilea set m'am relaxat si am incercat miscari si efecte multe, si am pierdut cu un sec 6-2. Trebuia sa castig setul 4 ca sa raman in carti. Dar ce se intampla??? Sunt condus cu 5-0!!! Incerc sa ma calmez, si sa joc frumos, simplu, fara efecte, doar in colturile terenului. Trebuia sa merg la un 5-5 sau un 6-6.. Dar ceea ce a urmat a fost ceva de nedescris. A fost cel mai frumos set jucat vreodata. De la 5-0 am ajuns la un 5-5 si apoi.., 5-7! Am castiigat un set care trebuia sa inchida meciul. 13 ashi si cel mai frumos set jucat vreodata. A fost primul set in care am jucat 7 gameuri consecutive cu cap, in care imi trimiteam adevrsarul intr'un colt, in afara terenului si am il executam sec cu un lung de linie in coltul celalt. A fost genial! Ce mai conteaza ca intr'un final am pierdut meciul, setul acela va ramane vesnic in memorie. C'asa'i in tenis.

Un comentariu:

Kata spunea...

Daca-l intrebi pe el o sa iti zica cum ca te-a lasat:)