joi, 1 ianuarie 2009

Whisky, vin si multe rasete

Bah, La multi ani!!! Uite ca s'a terminat si anult 2008, un an cu multe suisuri si coborasuri, un an trait in extreme.., un an in care s'au petrecut atat de multe... A fost un an in care am stiut si simtit dragostea, a fost anul in care am pierdut'o, a fost anul in care am facut ceea imi doream de mult (sa vad Parisul ca'ntro frumoasa poveste).. Am avut si probleme de sanatate, probleme care m'au fortat sa iau diverse decizii, decizii pe care acum ma lupt sa le indrept. Well.., anu asta imi doresc sa fac tot felul de nebunii (sper sa am bani cu criza asta): vreau sa fac skydiving, vreau sa iau cursuri de parapanta, vreau sa fac scoala de motor, vreau sa calatoresc mult.., sa ma plimb in fiecare weekend dak se poate, vreau sa ma plimb prin europa.. vreau sa alerg si sa cunosc, vreau sa invat.. Da mah, vreau multe pt ca Sunt tanar Doamna! Tanar!
Cat despre revu asta.. Well, am cerut gazdei whisky si mi'a pus in brate o sticla de 1.5 l de whisky varsat. Am impartit la inceput cu cei de la masa..., in rest nu am mai luat piciorul de langa ea (statea sub masa:P). Toate bune si frumoase.., pe la 10-11 se rupe filmu, sunt usoare momente de revenire.., dar doar usoare.. Am cantat, am dansat, am horit (beat fiind :P), m'o tzauit un moroshan si l'am pupat ca atat de mult n'am ras niciodata (poate doar at knd eram fumat).. M'am simtit bine.., cel putin asta am lasat sa se vada. Mi'au lipsit unele persoane, mi'au lipsit cei care ma atzatzau la discutii filosofice despre viata, mi'au lipsit prieteni ca Alex, Vlad, Iusti.. Mi'au lipsit multe, dar aburul alcoolului din aerul respirat ma tinea intr'o lume mult prea amuzanta.
Un an nou fericit si plin de evenimente placute va doresc si imi doresc. Pace si lumina!

Niciun comentariu: