duminică, 10 mai 2009

Anime!



Hai santal!

Bai frate, azi dimineata cum nu aveam somn, m'am pus pe navigat. Si ce vad io la un moment dat? Niste chestii dragute despre desenele animate asiatice, facute in special de aia cu ochiii zambitori. Desene de genul Naruto (big fan :D)sau Black Samurai. Si cum ma uitam io asa pe siteuri de profil, mi'aduc aminte ca tre sa vad ultimele doua episoade din Naruto. Ma instalez frumos in scaun, imi iau unt dulceata si paine, si ma pun pe mancat cu ochii beliti in monitoru laptopului. Foarte tare frate! O senzatie de bine, o senzatie de placere, o senzatie de copilarie. Si se termina si episodul 108 dar vreau mai mult. Si cum niciodata nu sunt satisfacut de ceea ce am, am cautat minute bune un site cu Dragon Ball, unde sa pot vedea si io serialul. Va aduceti aminte de DB? Ala cu Goku? Nu filmu, incult ce esti tu! ci desenul. Btw, filmu' mi se pare un mare fas! Niste efecte speciale foarte proasate! Pana si filmele chinezesti sunt mai inteligente dpdv al miscarilor artelor martzipale. Doar culorile din fortele Chiului sunt mai misto, in rest nota 2. Revenind! Gasesc frate un site in care pot vedea gratis episoadele din DB! Toate seriile!! Genial! Si in timp ce ma uitam la primu episod, imi aduceam aminte cum fugeam de'acasa la Nicu sa vad desenele, ca noi nu aveam tvr2. Saraca bunica'mea ma certa ca plecam de'acasa si credea ca merg sa ma arunc in Tarnava. Parca o si aud cum zicea: "dragu mami, esti bolând? Meri de'acas' si nu'mi zâci? Apai tu nu stii ca trăbe sa cosăşti gradina? Mai stai acasa dragu mamii, ca numa mâne nu'i ca azi, si trăbe sa pleci!" Mi'aduc aminte ca atunci am facut prima rima din viata mea: mai am azi si mai am maine, si plec Boiule din tine. :D Pacat ca aveam examen peste doar cateva ore, ca as fi devorat cateva episoade. Pe primul l'am vazut :P, si cum Naruto si Prison Break apar o data pe saptamana, iar Stargate Universe de'abea in toamna, mi'am gasit ocupatie in momentele mele de plictiseala. Ceea ce va doresc si voua!

Niciun comentariu: