luni, 18 mai 2009

Mireasma de soc



Ziua de ieri a fost una interesanta. Dupa mai multe ore/zile de zacut in pat din diverse motive neurologice (prietenii stiu de ce), ieri m'am simtit mai bine. Si spre seara ma hotarasc sa plec de'acasa, eventual sa fac o plimbare prin Cismigiu. Si cum singur nu aveam chef sa ma plimb, incep sa sun diverse persoane. Domnisoara D. e de'acord cu o plimbare nocturna si plec s'o'ntampin. Si cum stateam io frumos la un semafor ascultand ACDC spre supararea ninjalailor de pe trotuar, vine in stanga mea un BMW frumos, argintiu (pentru ca e noul negru). Geamurile pe spate fumurii, luneta la fel de neagra, geamurile de pe fata erau normale (LOL). Se auzea o muzica dubioasa de'acolo, si mai ridic volumul ca cdplayer, sa nu aud cine stie ce tampenii de prin vecini. Si stateam la coada si ma uitam dincolo de intersectie, dincolo de Bucuresti, spre munti.. si ma trezeste turatia BMWului: brrruuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmm bruummm. Nu il bag in seama, ceea ce il enerveaza si mai tare! Iar tureaza cretinu' motoru. Ma uit intr'un sictir total la el, cautandu'i moaca la volan. Era un de'ala cu blindaj de gel pe par, cu ochelari de soare (erau orele 2130), il deranja intunericu' si probabil vroia sa se protejeze de razele UV ale noptii. Si se uita bou' cu o fatza de'aia de cretin nesatisfacut hormonal de cand ma'sa l'a facut.. si am apasat si io acceleratia. Si cand a auzit motorul a tresarit in scaunu' lui de piele, foarte fericit ca i'am raspuns. Si ne pregateam de plecare, si asta ambaleaza motorul, si'l ambalez si io, si'l ambaleaza, si'l ambalez, si se pune verde! Si cum se schimba culoarea, da bou' drumu la ambreaj si a tzasnit direct intr'o Dacie 1310, care ciupise si ea galbenu'. Si cand am vazut bolidu' cu radiatorul spart, m'am uitat in sus, si I'am multumit. Cineva e sus si nu doarme! Am incetinit cand am aj pe lg el, si l'am intrebat dak a patit ceva ambreaju :D. Asa.. si am ajuns in Cismigiu. Si cum am intrat noi in Cismigiu ne'a izbit un miros extraordinar de soc. Si miroasea atat de bine, si era atat de placut.. O plimbare nocturna, intr'un parc frumos, apoi stat si savurat linistea de dupa miezul noptii pe malul lacului. Multumesc domnisoarei D. pentru locul frumos pe care mi l'a aratat. E placut sa te simti bine, e placut sa razi. E amuzant sa vezi 8 inteligenti care au cazut din barci si mergeau prin apa aia mizerabila.. Norocul lor a fost vremea. Plimbare nocturna! Va urez si voua!

2 comentarii:

Sasha Fierce spunea...

Deci tu erai cu masina?....ca nu cred ca m-am prins (n-am baut destul lapte)....

leul care tace spunea...

Da, si eu eram cu masina.