vineri, 8 mai 2009

Stiu ca iubesti si tu...






Phoenix! Ce pot sa zic mai mult? O formatie, o legenda autohtona care se chinuie sa faca fatza unei noi generatii de artisti: Phenomeno. Bai frate, astia's niste pusti, nu au mai mult de 15 ani, care canta demential de bine! Nu conteaza frate ca instrumentele lor sunt mai mari decat ei, canta frate bine! Cu miscari scenice, cu tot! Asa da! Deci se poate! Si ca sa'l citesc pe Marius, "REVINE ROCKUL \m/ !!!"
Asa, Phoenix. Well, aceleasi si aceleasi probleme: nu se aude bine, nu vrea sa sune monitorul, tampenii de'astea. Se mai rupe o coarda, se mai taie o voce, se mai da cate o gherla.. Dar sunt ai nostri frate, si'i iubim. Cu astia ne'am nascut, culmea, cu astia murim! A fost o chestie care m'a dat pe spate: a venit un tip din Austria ca sa'i vada pe baieti. Din Austria frate??? Pacat ca nu l'am intalnit dupa, sa'l interb cum i s'a parut. Nu va imaginati ca DOAR pt a asta a venit, dar asta a fost motivul principal. Si io ma duc la ACDC in Belgrad :D. M'am bucurat ca m'am vazut cu Alina.. chiar mi'o fo dor de piticu nostrul. Iar in Becker.., am descoperit un nou chitarist in formatie :)) A fost frumos, ceea ce va doresc si voua!

3 comentarii:

Anonim spunea...

hai ma, a venit ala din Austria (austriac fiind) sa-l vada pe Covaci cum se produce pe scena la M Eminescu! :)) probabil era un roman vorbitor de germana :D

leul care tace spunea...

Mah, defapt chiar era din Austria, din zona de sud a tarii. Si a venit pt nu stiu ce intalnire, si pt ca e un mare fan Phoenx ( =)) ) si pt ca nu i'a vazut niciodata live, a venit pt acea intalnire o data cu acest concert. Se vedea pe fatza lui entuziasmul :)

Anonim spunea...

atunci mare pacat ca nu l-ai vazut si dupa concert