duminică, 3 mai 2009

SAAAANNNTTTTTAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL




Pentru ca prietenii stiu de ce!

Ultimul 1 Mai petrecut intre 2 Mai si Vama. Ce pot sa zic, mai mult decat amuzant, mai mult decat ma asteptam sa fie. Vama tot Vama ramane frate, important e cu ce persoane te duci, important e ca tu sa te simti bine si sa n'arunci bah boule gunoaiele pe strada. Vama.. Inafara faptului ca zona Piratilor mi s'a parut pentru prima data cand merg acolo, zona crepusculara, parca erau loviti frate de prostie, teribilism d'ala cretin: "Bah, io am motor si beau! Ma doare in cot de viata, io si cu asfaltul buni prieteni!" Oameni cultzi dom'ne! Trecand mai departe, incepusem sa ma intristez ca au inceput sa rasare hoteluri si restaurante si alte chestie mamaioate.. la pachet cu 10 negri mititei "cicalaca ciki cea", si cu pitzi de'astea de dorobanti, venite parca la produs sau asa ceva, unele aveau sub brat "atlasul ala de mitocanie urbana". Dar una peste alta, rasaritul si ploaia, berea si tzigarea, au facut din toate chestiile astea sa para amuzante. Am prins un rasarit si niste raze de soare pe 1 mai, de'mi statea mintea'n loc. Cica am invatat sa dansez dnb si altele =)). Oricum, mai sunt multe de zis si prea putin timp pentru ele.

S'auzim numai de bine!

Un comentariu:

dishnones spunea...

ai uitat sa-l mentionezi pe ala care nu vedea cu ochii lui vama veche...