joi, 17 septembrie 2009

Sunt fericit si ma simt bine


Ma gandeam ca e o chestie de karma. Ieri am mai bifat un succes propriu si sunt chiar mandru de asta. Discutand aseara cu un pacient si totodata un mare om recunoscut pe plan national si international, este o chestie de karma. Faptul ca gandesc intr'un sens pozitiv, faptul ca sunt tot timpul cu zambetul pe buze, faptul ca nu mai accept orice si de la oricine, faptul ca fug de necazuri ca din gura de sarpe, toate astea ma fac sa radiez de bucurie si fericire si sa mai dau si la altii. E adevarat, sunt foarte obosit, am nevoie de o vacanta sau concediu. Dupa mai multe luni de chin in care am fost aproape de a ceda si de a claca, a venit si o perioada plina de lucruri bune si lucruri frumoase. Defapt, lucrurile astea frumoase au inceput cu data de 23.05.09, moment in care m'am descatusat de toata povara si de toate lucrurile rele. Din acel moment am reinceput sa am incredere in mine si in fortele mele. Deci cu alte cuvinte, exista! Karma. Este pur şi simplu legea firii, unde ceea ce semeni, aia culegi. Faptele bune se vor întoarce cândva la tine, la fel ca şi cele negative. Depinde ceea ce proiectezi în viaţă, în fiecare moment. Este mai mult decat o placere sa traiesti cu placere. Sa ai mereu pe langa tine oameni placuti, baieti si fete frumosi care radiaza de fericire si iubire atunci cand te vad, sa ai parte de oameni maturi care sa fie bucurosi ca te au alaturi si care sa te invete si sa te indrume mereu in orice problema. E bine!

Sunt fericit si ma simt bine! Da da!

Niciun comentariu: