luni, 14 septembrie 2009

Un nou sezon



Am vrut de mai multe ori sa scriu pe blogul asta, dar am tot amanat. Ori eram plecat, ori mi'era mult prea lene ca sa tastez.., in orice caz, nu am scris pt ca luasem hotararea ca sunt in vacanta. A fost o vacanta plina de evenimente, o vacanta in care am intalnit oameni si oamenii pe mine, o vancata in care mi'am facut noi cunostinte, in care mi'am facut prieteni, in care am colindat tara in lung si lat, in care am colindat lumea in lung (latul ramane pe alta data), in care am primit niste telefoane si e-mailuri care mi'au schimbat total viata, stilul de a gandi si nu in ultimul rand, in vacanta asta m'am schimbat. Am vazut orasul luminilor cu alti ochi, am trait in vibratia oamenilor si a artistilor de'acolo. Am vazut radacina noastra dacica, si am ramas dezolat de ceea ce e acolo. Nici un semn, nici un indicator, nimic care sa zica "aici e e leaganul civilizatiei spatiului carpato-danubiano-pontic". Am purtat nenumarate discutii cu marea, am purtat nenumarate discutii cu norii. Am intalnit oameni care au un stil de viata diferit, am vazut oameni care sunt diferiti, am vazut oameni care au nevoie de oameni.
Declar deschis sezonul de postari in care Leul Care Tace ataca prostia si incultura, in care propovaduieste Pacea, Lumina si Caldura, in care voi vorbi despre Oameni.

Bine v'am regasit!

Un comentariu:

Dark_Lady spunea...

bine ai revenit, propovaduitorule =)) ;)