vineri, 20 noiembrie 2009

Ciudat de amuzant

Se facea ca eram pe strada cu A, si ma pupam patimash si imbratisat cu fata mea.. SI la un moment dat vine un nene in spatele meu care iesea de pe straduta aia mica de pute mereu a pishat si face legatura cu Lipscanul, un batranel inalt, cu par lung si alb prins in coada, cu barba mare si alba pe care o mangaia ushor ca un tic, cu ochelari mari de vedere, cu o usoara plecaciune din cauza anilor ce'au trecut peste el. Si purtam urmatorul dialog:
Ma uit in dreapta si vad numai dragoste.
- ma uit in spate si incep sa rad -
Da? Si in stanga ce se vede?
O dragoste si mai mare!
De unde domn'ne? Ca sunt numai masini si gardieni de'ai lu' Becali.
Asteapta 1 minut si'ai sa vezi in stanga ta o dragoste si mai mare.

Si a plecat la fel cum a si venit. Am inceput sa rad pe sub mustati si eram chiar curios sa vad ce se intampla in cateva secunde. La un moment dat, din intunericul ala abisal, un el si'o ea vin spre lumina. Ea il tinea pe el de brat si se uita ghidus la cel din stanga ei. In mana dreapta avea un trandafir rosu foarte frumos. El, purta un palton negru frumos, si se uita cu admiratie la ea. Se citea pe fatele lor ca sunt mai mult decat indragostiti unul de celalalt. El era mandru de mandra lui, ea era mandra de mandrul ei. Era ca intr'un moment Kodack. Am ramas perplex. M'am uitat dupa mosh, dar disparuse in lungul strazii spre bulevard.
Finalul? Mi'am vazut de fata mea mai departe cu mai mult patos.

Astept Craciunul.

Niciun comentariu: