luni, 2 noiembrie 2009

Paris, je t'aime!


Ce poate sa fie mai frumos decat sa te trezesti cu Soarele in casa, sa te ridici din pat si sa te uiti prin camera, sa'ti opresti privirea in dreapta si sa vezi o faptura blonda cu ochi de vulpe sireata care doarme, sa te ridici si sa deschizi usa de la un balcon mic si cochet si sa admiri? Pai mai frumos de'atat se poate in felul urmator: eu si ea stand pe balcon. Eu tin in mana o cana de ciocolata calda, ea o ceasca de cafea. In mana cealalta fiecare o tigara. Amandoi privim in zare si admiram cerul. Si la un moment dat focalizam o frunza care este prinsa intr'un vartej de aer si incearca cu disperare sa ajunga pe sol. Si in tot acest timp, un vecin amabil s'a gandit sa ne trezeasca cu o combinatie extrem de reusit de blues, r&b, jazz. Ahh..., Paris, je t'aime!

P.S.: dupa ce se termina aceasta mica excursie parisiana va invit pe blogul meu foto pentru a vedea peisaje de toamna dintr'un oras al luminii.
P.S.2: cand ajung acasa promit sa imi termin posturile dedicate Fratelui si Surorii mele.

Niciun comentariu: