joi, 15 iulie 2010

De ce? DE TOT!

"A murit? Nasol... De ce?? S'a otravit?!?!?! Hai frate...."

Asta am spus in gand cand am auzit vestea. Ma intorceam de la tenis si in casti, de la radio, am auzit ca a murit Madalina Manole. Cand am ajuns acasa am citit ca s'a sinucis. Trist cu adevarat.. Mi'aduc aminte ca atunci cand eram eu mic multa lume stia de Madalina Manole pentru slagarul cu "mi'ai placut" si pentru reclama la nu-stiu-ce shampon. Nu s'a mai auzit nimic de ea, eu cel putin n'am mai auzit nici o veste despre ea. Bun. A murit? Foarte bine.. sau ma rog, foarte rau. Foarte rau a ca murit si in special ca s'a sinucis. Dar ce'i *ute la cap pe astia din media despre gestul ei? N'are voie omu' in ziua de azi sa'si puna streangul de gat ca astia din presa isi pun intrebari existentiale: "dar de ce? dar care sa fi fost [vesnica] starea de spirit? dar de ce a baut pesticid? dar de ce s'a omorat? dar oare ce'a patit? dar cum si'a spart capul? dar cum a baut ala? l'a turnat in pahar sau pur si simplu a inghitit din sticla?" Dar de ce pana mea va ma intereseaza chestiile astea? Si chemati la pupitru tot felul de oameni mai mult mai putin cunoscatori in domeniul criminalist sau oameni care nu au avut legatura cu ea... Ca sa ce? Sa va dati cu parerea si sa dramatizati totul?!? Pentru ce fratilor? Voi n'aveti ce face??? Dinica a murit, Pintea a murit, Pittis a murit, Dobrica la fel, oasele lui Gica Petrescu si sunt inca ude... N'ati mai zis nimic de ei! Ia'ti uitat pe toti si au facut atatea lucruri frumoase de'a lungul vietii incat nu pututeti sa le multumiti! La mormintele lor n'ati fost sa'i admirati! Dar acum, pentru ca un simplu om s'a omorat, va intrebati de ce.. Va spun eu: DE TOT!!! Pentru ca asa a vrut! Pentru ca asa a simtit! Pentru ca nu mai avea ce face pe lumea asta! Pentru tot voi, voi astia de va intrebati acum "de ce", voi ati uitat'o! Voi va aduceti aminte ca mai exista unul si altul atunci cand moare! De ce?? Pentru ca tot VOI promovati infectii, prostii si analfabetii, pentru ca aveti ca punct prioritar ce tatuaj sau de ce s'a vopsit blonda aia spalacita a lu' Botezatu.

Madalina Manole s'a sinucis! Intr'o dimieata cu Soare, cand implinea 43 de ani. A baut 400 de grame de pesticid. S'a sinucis pentru ca asa a vrut ea! Pentru ca asta a fost dorinta ei! Haideti sa respectam aceasta dorinta si sa ne aducem aminte de "fata cu parul de foc" asa cum o stim de pe sticla.

Odihneasca'se in Pace!

Pace Lumina Iubire!

4 comentarii:

Gabi spunea...

Da frate, adevarat. Respect.

Madalina Mantu spunea...

Macar cu ocazia asta se mai observa inca o data problemele societatii romanesti

Dave spunea...

Ai dreptate si ai spus-o cel mai bine.
Si nu, nu au ce face, tocmai de asta stau si trag de cate un subiect atat de banal, uitat deja prin ganduri.
Iar asta se intampla pentru ca asta cer romanasii. [majoritatea], asta se cauta

Bibi spunea...

aveam cam aceiasi parere :)