duminică, 25 iulie 2010

Leul in scaldare printre ciori albe

[Vineri spre Sambata]

Dupa ceva munca imi pun fundu' in masina, iau trei fete cu mine si zambesc strengareste, mergand intr'un sistem de croaziera, pe ploaie din Bucuresti pana dincolo de Cernavoda. Am venit prin Dobrogea, n'am mers pe Medgidia-Constanta-Eforie, ci pe la Adamclisi-Negru Voda. Foarte misto drumu, peisaje frumoase! O baie scurta ca o salutare in apa sarata, ceva mancare si apoi party! Am dansat pe muzica faina din Stuf, s'au intamplat lucruri stranii si amuzante, s'au intamplat lucruri de care o sa rad ori de cate ori o sa'mi aduc aminte! Si de data asta am fost treaz! Inca o baie de rasarit, si inca o admirare a Soarelui care incepea sa arda. Se anunta o Sambata groaznic de calda!

[Sambata spre Duminica]

Este ora 3 dimineata, iar eu sunt in pat, in Vama Veche. Stupid de'a dreptul! Intrebare logica serioasa este de ce? Ei bine, vineri noaptea in Stuf a fost un playlist. Am dansat, am transpirat, am ras... ne'am simtit bine. Lipsea totusi farmecul fetelor care te vrajeau dintr'o simpla privire sau sau care dansau lasciv pe langa tine. Dupa o zi de prajeala si in care am sarit peste valurile din apa, asteptam cu nerabdare noaptea. Luna plina, ceea ce insemna ca eu voi fi destul de activ. Pai cum poti sa dansezi si sa te misti pe aceleasi piese cantate aproximativ in aceeasi ordine ca si vineri. Nu poti! Oamenii stau, danseaza mai putin inschimb fiecare din cei de pe plaja au ceva in mana care contine alcool iar uneori si ceva din obiectele placerii luate din diverse "farmaci" si atent asezate in foite. In Expirat nimeni nu dansa, Goblinul era mult prea haotic. Asa ca intoarcerea spre Stuf parea sigura. Cu toate astea, la Corsaru se auzea muzica mult mai buna, dar cam chill, de'aia de se pune dimineata prin club A........ [si am adormit cu degetele pe tastatura]

[Duminica spre Luni] Eh.., am ajuns la concluzia ca totul in Vama se plateste. Vrei sa te pipi ca tot omu' scoti banu', vrei sa stai pe plaja cu cortu' scoti banu', vrei sa stai sub umbrela de stuf scoti banu'. Am ajuns sa platim si umbra :)) ceea ce spune multe despre marketingul din Vama. Mai ramane sa puna taxa si la intrea in apa, de ce nu..? Seara ma gaseste prin Baza Sportiva pregatind sunetul pentru concert (pozele or sa apara zilele urmatoare cand ajung in Bucuresti pe profilul de Facebook) Concert frumos cu o atmosfera poema si linistita cu o luna care dadea un aer atat de frumos in oglindirea apei... Dupa ce'am terminat noi a venit un nene care ne'a facut sa cantam olteneste si care ne amuza teribil cu stilul ala oltenesc de jieni! Ionut Popa ii zice si este un elev (daca nu singurul) al marelui Tudor Gheorghe si a avut ceva tangente si cu regretatul Gil Dobrica. Dom'ne, ii imita extrem de bine pe amandoi, si la voce si la miscarea scenica. Un adevarat spectacol, la care am participat si noi din cand in cand. Apoi a urmat ACELASI NENOROCIT DE PLAYLIST DIN STUF!!! Shuffle it dude! Mai bagati si altceva! Oameni putini, ca doar e Duminica spre Luni si era de asteptat. Apoi a urmat un rasarit de Soare de toata frumusetea si care s'a lasat cu o scaldare in apa calda, curata si calma. Apoi totul e de poveste! Ceea ce va doresc si voua! (povestea!)

Pace Lumina Iubire

Niciun comentariu: