marți, 13 iulie 2010

Leul se ridica!

N'am mai trecut demult pe aici. N'am mai muscat pe nimeni si n'am mai zgariat asa cum ne'am obisnuit. Prea ocupat cu altele si cand sa scriu sunt mult prea obosit. Se pare ca problemele mele medicale nu vor sa ma lase o data pentru totdeauna asa ca ma mai trag de urechi si'mi aduc aminte ca exista si ele.

Ce'am mai facut? Pai am fost la mare.. in aceeasi vesnica Vama, unde m'am ars la soare, la propriu.. Unde am fost cu doua minore..., unde nu mi'aduc aminte de'o noapte despre care tot primesc vesti sau poze. Am fost si pe'acasa unde toate's asa cum le stiam, nimic nou sub soare. Pana si alergia mea e la fel ca cea de anu' trecut. A trecut si faza cu BACu' si admiterea, bravo prietenilor care au intrat-dat si reusit! Pentru ceilalti, aveti sesiunea de toamna, deci nu disperati. 

Weekendul trecut am fost la ziua bunului meu prieten Alex, unde am facut un gratar, unde am stat de vorba, unde am incercat sa dam drumu' la Guitar Hero doar ca DVDu' nu a vrut sa invarta discul.. La multi ani Alex!

Latest Newsa - voi canta in Vama, la Baza Sportiva, pe 25 iulie pe la orele 21. Daca vreti si mai stati si duminca aia in Vama, v'astept cu drag sa ne simtim bine si sa ne distram putin.

Pace Lumina Iubire!

Niciun comentariu: