duminică, 12 septembrie 2010

Domn'e, ca'n Grecia!

Mi'am adus aminte ca acum ceva timp scriam despre "Mica Riviera" ca fiind "mica aberatie". Zilele trecute am iesit la un cico in orasul asta de gogomani, in zona Lipscaniului. Vara asta am fost destul de rar pe'acolo, ba ca era prea cald si parca toata lumea se inghesuia pe stradute, ba ca eram plecat din oras etc. Ei bine, de data asta am iesit si admiram cu zambetul pe buze faptul ca de atatia ani nu s'a miscat nimic pe'acolo. Porcaria aia de strada de Lipscani pe zi ce trece devine mai urata si mai handicapata, in sensul ca nu are tot ce'i trebuie. Mi se pare o prostie sa incepi o lucrare si sa o termini peste... 10 ani?!? Well.., se poate orice pe'aici. Si m'am asezat la o terasa plina de roackeri si unde se asculta rock frate. La masa de langa erau niste oameni maturi, cred ca de aproximativ 35-40 de ani, dar aratau mult mai jalnic. Si aud: Vai draga.., parca suntem in Grecia, ce frumos arata..! Bah, am crezut ca n'am auzit bine. Cine stie in ce context ziceau astia de Gretzia si de cum arata Lipscaniul. Si mai aud o data aceeasi exclamatie. Ma uit in stanga, intuneric. Ma uit in dreapta, tomberoane pline pana la refuz (peste 1 ora si ceva a venit REBU si a decartat). Unde pusca mea seamana chestia asta cu Grecia? Ei bine.., nu m'am putut abtine si am intrebat: "nu va suparati, dar unde seamana asta cu Grecia? Raspuns: eee, ziceam si noi asa.., ca noi suntem batrani (si alcoolizati, adaug eu) si parca seamana cu Grecia. Seamana seamana, dar de pe unde? Eee, de prin Corfu si de prin (n'am inteles) si ne imaginam si noi ca ne plimbam cu feribotul si ne simtim bine, cu niste palmieri (erau niste ramasite de palmieri 20 de metri spre BCR) pe'acolo, parca am fi in Grecia. Binee.., aici nu seamana ca in Grecia, dar pe'acolo, mai incolo, pe strazile alea... Doamna, m'am plimbat si eu un pic pe'acolo, un pic pe dincolo, dar nu seamana Bucurestiul sau centrul orasului cu absolut nimic din ce'am vazut eu. Eee, dar ne place sa ne imaginam. Foarte bine, bine ca mai avem imaginatie. Macar atat.Mda. Un El si doi de Ea. Astea erau personajele din fatza mea care avea aceasta stare visatoare. Din motive bahice cred, sper!

Si eram intrebat de ce n'am scris vara asta pe blog. Ei bine, n'am avut ce sa scriu, n'am avut material, pentru ca toti erau plecati din oras, sau eu nu vroiam sa ma vad cu ei. Dar acum, o data cu toamna, cand se numara bobocii, se vor numara si prostii. 

Concluzie generala: degeaba te plimbi prin alte tari, daca te intorci la fel de bou si incult!

Pace Lumina si Iubire va doresc!

Niciun comentariu: