joi, 9 septembrie 2010

La piata



Din pacate mi'e tare greu sa mai ajung sa scriu frumos si elaborat. Timpul nu ma lasa sa fac chiar tot ce'mi doresc. Vreau sa va impartasesc o chestie frumoasa si interesanta pe care am trait'o azi. Dupa cum stiti, toamna a venit iar pietele sunt pline de bunataturi care'ti hranesc corpul. Asa ca, hai la piata sa luam niste rosii, struguri, ardei, castraveti... chestii de'astea. Ei bine, am constatat cu stupoare ca piata e scumpa si ca oamenii nu se mai pot bucura de legumele si fructele obisnuite, legumele si fructele cu care eu am fost obisnuit. Oricum.. Patzania amuzanta a fost ca la un moment dat a trecut pe'acolo un nevazator insotit de nevasta/sora dunno. La cersit, intr'un stil absolut barbar. De departe am crezut ca se roaga un musulman, dar nu era ora. Cand m'am apropiat si'am vazut, niste flashuri cu imagini din timpul liceului, in tramvaiul 34 cand cersetorii cantau de'ti zburau urechiile. M'am amuzat terbili cand la un moment dat cineva i'a dat aluia niste fructe. Le strange in mana si se mira. Nu zice nimic, nici o multumire de'aia turceasca sau ceva de genul asta, doar are un moment de tacere. La cateva secunde, absolut uimit de ce i s'a pus in mana, ii spune femeii de langa el: Ia'le fa tu, ca mie'mi trebe bani! Ceva tigari, o bere mica? :)) Serios acum, cineva iti da de mancare iar tu spui ca'ti trebuiesc bani? O alta treaba pe care n'am suportat'o niciodata e faza cu maruntul, la bani. Daca te duci la magazin sau undeva, intotdeauna te intreaba nu aveti 10 bani sa va dau 50? Pai de ce? Azi la piata nu aveam suficient de multi bani in bancnote, asa ca m'am cautat de maruntis. Aaaa, pai decat aia mai bine lasa. Si'i spun ca atunci cand o sa trecem la euro (daca mai apucam) o sa avem nevoie de fiecare eurocent. Lasa mama, ca aia sunt alti bani, nu ca tablele astea. In capul meu a fost un usor moment poetic. E amuzant la piata. Va recomand sa mai faceti asta, va mai destindeti putin!

Pace Lumina Iubire!

Niciun comentariu: