luni, 20 septembrie 2010

Iti da aripi!




Am fost ieri pe malul stang al Dambovitei si m'am gandit eu asa ca niciodata n'am vazut raul asta mai curat si mai albastru ca acum. Si ma gandeam ca tre sa fie nu-stiu-ce eveniment pe apa ca sa fie si raul asta curat asa cum s'ar cuveni sa fie. Ei bine, evenimentul se cheama Red Bull Flugtag, si daca acum cativa ani am vazut acelasi eveniment si nu mi s'a parut cine stie ce, ei bine, nici anul acesta nu mi s'a parut cine stie ce. Adica un pic cam dezastroasa organizarea, dar in rest ok. Am apreciat, dupa cum spuneam ca au curatat raul fie si pentru o zi. Aceasta zi o sa ramana in mintea mea ca fiind ziua in care Dambovita a fost albastra. Cald si placut afara. M'a uimit puhoiul de lume venit sa vada nebunii care se arunca in apa, adica foarte multi oameni de la Biblioteca Nationala si pana pe podul Unirii. Se vede treaba ca evenimentul place romanului. Au lipsit micii, traditionalii mici, dar nu disperati ca sunt convins ca'n anii urmatori o sa apara si astia. Ziceam despre organizare ca a fost un pic cam proasta pentru ca la un moment dat au venit baietii imbracati in galben de la paza si protectie, sa'i scoata pe cei care stateau bordura apei, adica intre gard si apa in sine. N'am inteles, nici ei nu intelegeau de ce, constienti fiind de faptul ca nu o sa fie nici un nebun care sa sara in apa de buna voie, apa avand 15 grade doar. Ma rog.., minte de organizare made in Ro. Spectacolul a inceput destul de frumos, cu un nene care s'a aruncat din avion si'a aterizat in Dambovita. Felicitari pentru aterizare, mi'a placut mult. Apoi au inceput baietii sa se arunce. Unii au fost extrem de amuzanti, unii au fost extrem de inutili. Amuzantii au fost cei care intradevar au zburat in/cu/pe langa aparatul de zbor, inutilii fiind cei care doar s'au multumit sa arunce aparatul eventual si ei dupa ce se asigurau ca aparatul a ajuns unde trebuie. Au participat doi amici la acest eveniment si mi'au placut. De castigat au castigat cei de la Tepes Airline(s), care au avut cel mai lung zbor si cele mai mari note din partea jurului. Si intradevar baietii au avut si scenografie dar si un aparat pe masura. Bravo lor. A fost si un nene care s'a dat cu placa pe apa si s'a rostogolit de cateva ori pe'acolo.. mai erau si niste baietii care se dateau cu jeturile pe apa si faceau valuri si tot felul de chestii, prezentatorii au facut oamenii sa rada.. Apropos de oameni. La un moment dat erau atat de plictisiti de treaba incat stateau si priveau oarecum in gol, nu mai erau conectati cu evenimentul. Iar romanul bucurestean taran pana in maduva oaselor tot roman bucurestean taran pana in maduva oaselor o sa ramana. Chistoace aruncate in apa, ba chiar am vauzut pe cineva care a aruncat un pachet gol de tigari, sticla de votka (pe caldura aia frate?!?) si tot felul de mizerii. Concluzia generala este ca evenimentul este unul frumos, amuzant, hazliul, creativ, romanului ii place, organizare ceva mai buna decat cea de la editia anterioara si mai multi participanti si am vazut Dambovita albastra si curata, deci se poate!

Pace Lumina si Iubire

P.S.: la urmatoarea editie particip si eu ;)

Niciun comentariu: