luni, 13 septembrie 2010

Politically Incorrect

Ca sunt la un master cacacios, toata lumea o stie. Ca sunt la o Universitate maronie, toata lumea stie. Ca aia de conduc facultatea sunt niste demagogi batuti in cap, toata lumea stie. Toata lumea stie, mai putin aia de conduc Universitatea si implicit facultatile. Ma trezesc ca in catalogul de pe anul 1 de master am doua gauri, adica nu am doua note. Si colac peste pupza (mult mi'a luat sa scriu expresia :D) mai am la o materie absolut cretina si doua puncte minus fata de ceea ce primisem, vazusem si auzisem initial, de la insusi cadrul didactic, ma scuzati, PROFA! Discutie lunga si interminabila dintre mine pe de'o parte si prorector cu prodecanul pe de alta parte. Prorectorul, un comunist extrem de indoctrinat in cultura scolareasca sovietica, un demagog de toata frumusetea care'ti vorbeste si'ti promite si Luna de pe Cer, dar de la care nu vezi decat praful de stele aruncat in ochi. Curios este faptul ca la toate acuzatiile prodecanul, o profa destul de ok, n'a scos capul din pamant si inghitea in sec, pe cand demagogul se uita la mine cu privirea aia rece si tamba incercand sa scoata dintr'un rahat puturos care a prins coaja conducerea. PESTELE DE LA CAP SE'MPUTE! E bine ca_conducerea lu' peshte ma stie de frica si ca ori de cate ori se aude numele meu pe'acolo toti stramba din nas si se'ncrunta! Daca e sa fim corecti, hai sa fim cu to(n)tii, nu numai o parte da si'o parte nu. Urmeaza o intalnire si cu decanul, care azi a hotarat asa.., ca pe la 12:30 s'a plictisit de munca si vezi Doamne, tre sa mearga la nush ce sedinta. Ma lashiii!!! Pe principiul, hai siktir, va urez un inceput de an scolar cat mai bogat in note bune si cat mai sarac in evenimente neplacute!

Un comentariu:

Sasha Fierce spunea...

Eu incep facultatea imediat, da' sunt constienta ca o sa ma lovesc de imbecili cretinoizi atat cadre didactice cat si stimabili studenti...deci, un an nou scolar superb iti dorec :*