vineri, 29 octombrie 2010

Anii trec

Titlul postului este pus dupa ce pe pagina mea de FB, la o poza cu vechea clasa de generala, cateva colege au tinut sa vorbeasca la timpul trecut despre ani. "Anii de scoala si de liceu au fost cei mai misto ani!" Uau! Chiar? Prezentu' e mai nasol? Daca stai sa te gandesti un pic, om cerebral care iti iei viata in dinti si incerci sa te ridici din umbra parintilor si vrei sa realizezi ceva in umila'ti trecere pe aceste meleaguri, e grea viata, sunt grei anii astia. Doar e criza! Acum si sa vrei sa faci ceva ca nu te lasa FMIul. Anii au trecut.. Peste unii au trecut frumos, s'au maturizat, si fizic si psihic, altii au ramas la fel tampiti si se comporta la fel de idiot, momentele cheie din viata trecand peste ei ca un vant, ciufulindu'le putin pletele.

Ieri am avut concert cu Isolierii in Crossroads. Multumesc celor care au venit, si rushine ce'i care n'au venit. Ma refer aici la colegii mei de clasa din liceu, care din terte motive (stiu! e miercuri si e orange film, stiu e miercuri si urmeaza joi si e greu sa te trezesti dimineata) n'au apucat sa vina. Dar din cei care au venit am fost placut impresionat acum ca si data trecuta la concert, cand pe unii i'am vazut maturi si oameni cu capul pe umeri, cu perspective si'asa mai departe. Deci se poate! Din pacate, nu toti s'au maturizat (dar inca nu e timpul pierdut), scufundandu'se in alcool si in apucari si in cuvinte care nu sunt demne de iesire in societate. Cu parere de rau, dar m'am simtit ieri trist uitandu'ma la el cum nu a crescut, cum nu s'a inaltat. Ma gandeam ca poate as fi ramas si eu la fel (la fel de plafonat) daca nu ieseam singur dintr'o hora moldoveneasca (pasu' pe loc, sau batuta pe loc) si nu as fi avut pretentii mai mari, si daca nu as fi dat jos zgardta din jurul coamei mele salbate, ironia sarcasmul orgoliul si blandetea vorbelor sau a ragetelor mele fiind cele care m'au adus acum in pozitia si in statutul social in care sunt. Sunt vorbe batrane, dar sunt vorbe cu mult substrat, iar cine stie sa citeasca blogul meu va intelege prea bine ce vreau sa zic si unde bat. Am zis!

Pace Lumina si Iubire va doresc!

Niciun comentariu: