duminică, 3 octombrie 2010

Weekend tomnatic

Friguros de iernatic ar trebui sa scriu la titlu. E un frig in orasul asta imputit de'ti scoti plamanii afara. Enervant de frig as putea spune. Ziua cand e Soarele sus pe cer sunt 15 grade iar noaptea cred ca ajung undeva pe la 3-4 grade. E foarte frig. Asa ca vineri seara m'am hotarat sa ma duc in Ardeal, in Perla Transilvaniei, acel mirific si impadurit loc. Plecat la 2230 ajuns pe la 2 fara un pic, un drum plin de TIRururi dar macar s'a circulat zdravan si bine. Nevoie urgenta de autostrada! Ajung intr'un final acasa, dupa ce'am ascultat toate piesele de la Phoenix, scoase pe un cd sau nu (inca). Cam scurta discografie as zice eu, dar Cantafabule merita. Si cand deschid usa de la masina sa deschid poarta, shock! Afara e mai cald ca'n Bucuresti. Intr'un casa si shock! In casa e mai cald decat in masina! O caldura de'aia faina si placuta, de casa bine incalzita iar patul cu asternutul curat ma astepta si el incalzit pe jumate de maica'mea. Dimineata, pe la 11 (fiecare are "buna dimineata" atunci cand se trezeste) ma ridic din pat si din reflex ma uit la telu mobil, sa vad ce smsuri am mai primit, ce telefoane am mai ratat, chestii de'astea. Si surprizaaaa, telefonul este inchis! A murit bateria iar incarcatorul este bagat in priza de'acasa de langa birou. Si ma gandeam asa ca poate ratez niste teluri importante si vesti interesante.. dar apoi gandindu'ma mai bine.., mi'am bagat picioarele! Si vreau sa va spun ca m'am bucurat de cele cateva ore la mine acasa, acasa cu adevarat, fara laptop, fara net, fara telefon. Doar o carte. Si m'am bucurat tare cand am vazut ca pisica mea cea neagra, Coco a facut la randu'i o pisicuta la fel de neagra si foarte simpatica si jucausa pe care am botezat'o Lola. Si citeam din carte si mangaiam pisica si ma simteam exact ca in curtea unei ceainarii de la mine din zona, unde's muuuulte pisici. Iar merii din gradinita sunt incarcati cu mere de'alea mari galbene si roshii, foarte frumoase si gustoase. Strugurii s'au cules si ei si'acum s'au stors si zac in butoaie mari de vin. Si cu toate astea, frunzele copacilor sunt verzi. Foarte putini copaci au frunze aramii, nu se simte toamna atat de bine pe'acolo. Nici bruma n'a cazut inca, si'mi aduc aminte ca atunci cand eram copil si mergeam la gradinita pe poteca, prin iarba, in septembrie era destul de ud pe jos. Si ziua e cald acolo domn'e, cald, o caldura de'aia placuta cand stai la soare, cer senin si albastru. Ah ce bine si placut! Si toate astea pentru ca mi'a murit bateria la telefon! Superb! Ceea ce va doresc si voua!

Pace Lumina Iubire!

Niciun comentariu: