marți, 23 februarie 2010

Scrisoare deschisa


Bunul meu prieten cu ochii de cafea, nu dispera. Lasa de la tine aceasta suferinta urata care'ti mananca resursele si te schimba si te indeparteaza de cei din jurul tau. Viata este mult prea frumoasa ca s'o lasi mancata de lucruri care nu tin de ea. Stiu prin ce treci, stiu pentru ca si eu am fost acolo, cand eram mult mai mic, cand eram doar un pui de leu si nu vroia sa recunoasca adevarul sau cand eram in perioada descoperirii savanei in care am teritoriul, si toti ma dezamageau si ma lasau balta. Dar tu ai fost acolo cand altii nu mai vroiau sa imi bata la usa, persoane cu care mi'am petrecut ani buni din viata (juma' de deceniu aproape), au uitat si cum ma cheama. Dar tu ai fost acolo si m'ai ajutat si ai crezut in mine. Tu ai fost cel care m'a scos si mi'a aratat orasul de noapte, tu ai fost cel care m'ai facut sa rad si sa ma simt bine si in largul meu. Tu, bunul meu prieten, tu esti vinovat ca leul iti permite sa'i calci teritoriul! Viata... Ce este viata? Viata este acel fenomen in care suflarea divina permite fiintelor spirituale sa capete forma materiale, iar tu bunul meu prieten, esti un spirit extrem de frumos si bun! Ma gandesc la tine de cand am vorbit cu tine ultima data si de cand am aflat lucuri din viata ta, ma gandesc si ma rog pentru linistea ta si siguranta ta. Tot ceea ce moare o sa renasca! Este un ciclu care se intampla de milenii si o sa fie bine! Ai sa vezi, toate or sa fie bune si frumoase in final. Acum ceea ce se intampla este scris sa se intample, poate ca asa trebuie si poate ca asta este oranduirea celesta. Stiu ca tu nu doresti, stiu ca nu vroiai sa treci prin momentele astea, dar varsa o lacrima si priveste'ti Soarele cum rasare! O sa fie bine!

Pace Lumina si Iubire iti doresc!

Niciun comentariu: