luni, 29 martie 2010

In Bucuresti, pe dreapta

M'am intors din Austrica, cronica acestui concediu pentru mine si inca 4 iar vacanta pentru 1 o sa pun maine pe blog. 

Azi am fost si io ca tot omu prin oras, munci chestii socoteli. Adik trebuia sa m'apuc de treaba intr'un fel, nu? Si cum ma intorceam eu acasa, observ intr'o masina mica, gen Matiz, o tipa la volan. Bine.., asta nu e nimic nou, tipe la covrig si la mamaliga am mai vazut. Dar tipa asta avea ceva special, ceva cu totul si cu totul special si aparte. Volanul ei parca venea dintr'un alt timp, alta viata, volanul ei era ceva mai mult decat obisnuit. Era imbracat in piele, defapt avea un fel de colac peste volanul propriu-zis. Si chestia aia era din piele cred sau.... plush. Si materialul ala cu care era imbracat volanul avea pene. Iar penele erau de culoarea materialului, ati ghicit, ROZ. Si ne intrebam de ce exista accidente? Pai normal, daca te gadila pana in palma, sau in cine stie ce conditii de vara cand afara e cald si vrei sa faci economie si mergi cu geamul deschis acele pene de pe volan s'ar putea sa'ti cada, sau sa te ghidile prin alte locuri pentru ca tu esti in pantaloni scurti sau fusta pentru ca afara e vara. Iar tu, ca o mimoza ce esti, razi cu gurita ta cea dulce si suava pana la urechi, eventual iti pui si doua pene pe ochi sa te faci ca nu vezi, ca strutul. Dilema mea este urmatoarea: care sa fie oare IQul tipei cu volanul roz si cu pene pe el? Imi imaginez fata ei de persoana inteligenta (:-L) care habar n'are pe ce lume se afla, cand a primit acest chilot de volan. Un zambet de'ala stralucitor de'i sticleau si ochii, si luandu'si iubitul in brate si albindul in pupaturi. Ok, ea! Dar el? El tot un inteligent de'asta trebuie sa fie, care sa nu cunoasca tabla inmultirii si sa faca exact ca puiul ala de tigan din Targoviste. Intorcandu'ma dintr'un loc de vis si dintr'o tara respectabila primul lucru care'mi intra'n ochi este pana tipei.
Pai ce pana mea! fete la volan

Pace Lumina si Iubire va doresc!

2 comentarii:

mihaidcuza spunea...

Azi m-a lovit unul cu numar de CT pe langa care blonda ta e parfum.

leul care tace spunea...

Aoleo? Se poate? :)) Nasol, imi pare rau pentru orele pierdute inutil la sectie, ca ma indoiesc ca v'ati impacat cu RCAul.