marți, 2 martie 2010

Pe inserate

Am intrat ieri pentru prima data pe anul 2010 intr'un teatru, dar nu la o piesa ci la un concert. Gratie lui Make, eu, el, Oana, Raluca ne'am dus la un concert de muzica flamenco, mai exact concert de chitara. Pai am ajuns asa la concluzia ca eu nu stiu sa cant la chitara. Baiatul ala de 20 de ani m'a fascinat cum putea sa dea din mana dreapta. Frumos inceput de primavara. Dupa concert ne'am intors agale spre casa, unde era si masina de altfel. Atat de agale si'atat de linistit pentru ca afara era atat de placut. Prima iesire intr'un teatru si prima plimbare agale prin orasul asta plin de gogomani unde eu sunt cel dintai care ii pazeste. Seara de ieri a fost pe principiul Du'te bah si culturalizeaza'te si plimba'te! Ceea ce va doresc si voua.

3 comentarii:

Oana (din bucate) spunea...

Atat de agale si de linistit si pentru ca subsemnata se afla in pantofi cu tocuri (ca o lady finuta ce e), asa ca erai oricum fortat de imprejurari sa mergi incet :) Una peste alta, fu fain intradevar. Si concertul, si plimbare. A se repeta, macar din cand in cand.

leul care tace spunea...

Pentru cititori: a nu se intelege ca sunt un puturos si nu fac miscare. Da, si tu ai fost devina, dar sa stii ca si starea transmisa de concertul ce chitara a fost un factor destul de important. Oricum, amandoi foarte frumosi :P

Oana (din bucate) spunea...

Cei mai frumosi din orasul acesta :)