vineri, 12 martie 2010

Sapte (7)

7 zile a tinut facerea lumii, 7 zile cred ca au trecut de la ultimul post, 7 zile.. In 7 zile voi parasi aceasta tara pentru..7 zile. In sfarsit, la fix un an dupa escapada de anul trecut, voi merge din nou la ski. Ma gandeam cu groaza ieri, knd vedeam cum ningea afara, ca voi ajunge in Tux si voi da iar de zapada, dupa ce timp de 3 luni am stat numai in zapada. Mi s'a urat de atata zapada pe'aici, si mi'e ca atunci cand voi ajunge prin Austrica sa nu vars de la atata alb. Defapt ala e si scopul, sa vad cat mai mult alb curat, sa fie bun, tasat si usor afanat, numai bun de ski. In tot acest timp, in care astept si'astept ma amuza teribil o pasare care tot trage pe balcon si se uita la mine. Taica'meu zice ca ar fi cotofana, dar dupa ce l'am intrebat pe sfantul Google si l'am rugat mumos sa'mi dea si'o poza, nu era pe'acolo cotofana mea. O sa'i fac o poza si'o sa va intreb si pe voi, poate stiti mai bine decat mine ce si cum. Unul dintre cei mai vechi oameni pe care'i cunosc si de care ma leaga multe amintiri, se insoara. S'a'ntors lumea cu susu'n jos dom'ne. Trec anii pe langa noi si realizam ca au trecut cam degeaba. Prea multe pareri, prea multe zile muncite (am obosit sa lucrez:))), prea multe probleme. Mai exista oameni cu care iesi din cotidian si monotonie.. Mai exista oameni care te tin in priza si te'ajuta. 7 zile. Afara a inceput caldura, maine poate ma duc cu bicla pana la neurologie..., mai oxigenez creierul. Sa ne'auzim cu bine!

Pace Lumina Iubire!

Niciun comentariu: