marți, 1 martie 2011

Vine vine priiiimavaaaaraaaaaaa

1 Martie zambitor
Iti aduce-un martisor!

In primul rand ar trebui sa va spun "La Multi Ani!" doamnelor si domnisoarelor. Dar pentru ca nu inteleg legatura de 1 martie - renastere - primavara cu femeia, ei bine n'am s'o fac! Asa ca nu va spun nimic cu dedicatie speciala. A venit 1 martie, primavara si toate celelalte. Parca o data cu venirea primaverii au iesit si nebunii care conduc tot felul de masini.
A nins astazi cand am plecat de'acasa. Ningea frumos, ningea cu soare si ningea cu fulgi mari. Ningea parca a despartire, a plecare. Au trecut saptamani si totusi parca nu se intrezareste nimic la orizont. Nici o schimbare si nimic care sa ma arunce din porcaria asta de stare si de falsitatea in care ma bag. In incercarile mele de a trece peste toate celelalte lucruri ma afund din ce in ce mai mult in nestiinta mea si plictiseala mea. Nu mi'a mai ramas decat sa ajung sa fac ce stiu eu mai bine (adica oamenii sa fie mai sanatosi) si sa incerc intr'un fel sau altul sa ma descatusez de povara ce mi'o port. Ca un bou as spune. O data cu venirea primaverii, sper ca si renastearea mea spirituala sa fie un lucru palpabil si de bun augur. Pentru toti cei care ma citesc, va spun bine ati revenit la haine subtiri! Si pentru ca tot veni vorba de haine, vreau sa fac o mica paralela: imaginativa ca planeta este o tipa misto! Super sani, superi craci, super fund. All inclusive! O tipa care toamna face un streaptese de toata frumusetea, te tine suficient de aproape cat sa te incalzesti si suficient departe cat sa racesti iarna, primavara isi termina spectacolul si incepe sa se imbrace, iar vara tu dai tot ce ai de pe tine ca sa o mai vezi o data!

Pace Lumina si Iubire!

Niciun comentariu: