marți, 15 martie 2011

Lene. Multa lene.

Este curios cum lenea este imensa in om. Unii sunt frustrati, altii au celulita, altii au pur si simplu o lipsa totala de respect pentru ceea ce inseamna corp. Afara e Soare si e senin (coafura rezista) si e cald, aseara pe la 2230 erau 11 grade Celsius in capitala, azi dimineata erau cca 10, deci vreme numai buna de mers cu bicla la munca. Ei bine, asta ar fi ok, dar sa mergi la munca pe bicicleta cam 7 km cand ti'e lene si ai o usoara febra musculara parca nu iti mai vine. Asa ca m'am urcat in masinuta si m'am dus spre job. Ceea ce a urmat a fost un calvar! 45 de minute de mers cu masina pe aceeasi distanta pe care daca alerg cu bicla o fac in 10-12 minute. 45 de minute in care nu imi venea sa cred ca toate strazile din centru sunt blocate si ca lumea nu vrea sa inteleaga faptul ca atunci cand e frumos afara exista si alte mijloace de transport. Ieri, intr'un regim usor am facut 20 de minute pe bicla, azi cu tancu' am facut 45. De ce? De lene! Dar de ce fac 45 de minute? Pentru ca la fel ca si mine azi, foarte multi altii sunt puturori. Diferenta dintre mine si ei este ca ei sunt puturosi tot timpu'. Si faptul ca nu exista un sistem de transport in comun bine pus la punct. Imi spunea o mandra ca ea merge la facultate pe role, din Drumu Taberei si pana la Eroilor. Deci se poate si exista, vointa trebuie sa ai. Ceea ce va doresc si voua!

Un comentariu:

oana din bucate spunea...

E si mai frumos cand te apuca lenea atunci cand trebuie sa te intorci de la munca si nu poti lasa bicla acolo. Prin urmare tragi de tine primul km si apoi...iti revii brusc, pentru ca slalomul printre masini are proprietatea de a iti scoate orice lene din tine.