joi, 10 martie 2011

Ce se intampla cand esti obosit

Gradul de stres si poate si o oboseala de'aia proasta ca nu gasesc nimic pentru dizertatie..

[MOMENT PUBLICITAR] ... pentru cei care'mi citesc blogul si au cunostinte in domeniul medical si pot/vor sa ma ajute (Oana!), tema mea de dizertatie se cheama "Noutati privind recuperarea postchirurgicala in spondilodiscitele lombare" [S'A TERMINAT MOMENTUL PUBLICITAR]

Ei bine, s'a ajuns pana intr'un asemenea hal incat se intampla fenomene stranii amuzante. Spre exemplu, blonda mea mai nou ma viseaza si e geloasa (dar numai in vis), lumea in continuare ma critica si aud tot felul de cuvinte rastalmacite din partea unora care au ceva cojones, iar eu sunt mai nou somnambul. Sa va explic. Se ia una bucata june tanar nebarbierit care este mult prea terminat dupa ce a frecat'o toata ziua si la sfarsitul zilei mai cauta ceva pe sfantul Google pentru dizertatia asta care'mi pare imposila aproape. Junele se retrage in patul lui cel mare si inchide televizorul si leptoapa, aruncand o ultima privire pe geam, poate vede vreo stea. Stea n'a vazut, dar in 2-3 minute zbura la mii si mii de kilometri distanta sa mai vada pe cineva drag si sa se mai descatuseze in lumea viselor si cea care'ti da libertate de miscare. Noaptea decurge normal pentru junele cel tanar, nu apar complicatii, nu se trezeste din somn sa mai bea juma de sticla de apa, nu se mai trezeste ca sa caute perna pe care sa'si puna capul.. in fine.., un somn cat se poate de relaxant si odihnitor. Dimineata junele'si deschide cu o lene imensa un ochi pentru a vedea daca e senin si isi da seama ca nu, dar asa.. ca prin vis, vede leptoapa deschisa. Adoarme la loc asteptand ceasul sa sune. Si acesta suna intr'un final si june se trezeste dandu'si seama ca leptoapa ruleaza silentios, cu sagetica de la mouse aruncata asa intr'o parte. Deci exista! Adevarul este dincolo de noi! M'am trezit oare din somn si am dat drumu la leptoapa ca sa caut ceva? Oare chiar asa de robotel am ajuns? Un robotel ardelean, FOCA? :)) (tampit de demential serial). Am ajuns sa nu mai vorbesc, am ajuns sa rabd in mine, am ajuns sa fiu somnambul!

Pace Lumina Iubire

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai innebunit de tot.