miercuri, 9 martie 2011

Continuam

N'am mai scris demult si'mi pare rau. N'am mai avut ce sa zic defapt, scarbit fiind de situatie si de mentalitate. Tacerea mocnita si linistea de fatzada este tot mai tampita, pe zi ce trece lucrurile par din ce in ce mai cretina. Starea este exact ca ziua din Bucuresti: la inceput senina dar pe masura ce inaintam in zi este din ce in ce mai inorata. Ei bine asa e si pe la mine prin minte. Ma trezesc cu chef de viata si cu chef de munca si de facut atatea lucruri, iar dupa ce ma spal pe fata si ma privesc in oglinda imi dau seama ca lucrurile nu sunt atat de curata si de clare cum mi'as dori sa fie. Mai am o singura treaba de facut si tot astept sa ma lipesc de o ocazie in care sa deschid gura si macar daca nu sunt privit si nu sunt ascultat, am constiinta impacata ca am facut si pe asta. Din nou. Iar mai apoi s'a terminat cu ala mic blond de respira greu si vorbeste mereu si taie in stanga si in dreapta. Si'o sa incep sa tac si'o sa incep sa rabd si'o sa incep sa le cuget in mine si'o sa incep sa fiu ceea ce voi ati reusit sa ma faceti sa fiu: un fals. Un om fals care gandeste una dar este fortat de niste idei si de niste momente preconcepute sa faca altceva, cu totul si cu totul altceva, sa fac ceva ce nici nu speram sa ajung sa fac. Falsitatea, cea pe care am urat'o mereu si pe care n'am suportat'o niciodata, falsitatea de care am fugit intotdeauna si atrageam mereu atentia, falsitatea astea a reusit sa ma faca sa o accept si sa fiu alaturi de ea si sa fiu oarecum una cu ea. Sentiment general valabil? Unul prost, unul care nu merita, si unul care'mi da migrene constante de o saptamana deja. Migrene puternice de care nu am timp sa scap. Congrats!

Pace Lumina Iubire

Niciun comentariu: