joi, 17 martie 2011

Iesiti in parc!

"O minte sanatoasa intr'un corp sanatos" scrie pe cartea mea de vizita. Am avut ieri placerea sa fiu luat pe sus si sa fiu plimbat prin Herastrau dupa orele de munca. S'a pupat perfect faza, avand in vedere ca nu aveam repetitii sau orice altceva de facut, asa ca o plimbare prin parc era binevenita. Bou de mine a uitat aparatul foto desi ar fi facut niste poze geniale, dar nici o problema, ca or sa mai fie seri in care in drumul meu spre casa o sa fac o tura de parc. Si o data intrat in el am ramas uimit. Spre placerea mea, foarte multa lume in parc, la 8 seara, alergand, plimbandu'se cu bicleta sau cu rolele, sau pur si simplu plimbandu'se perpedes ca asa e sanatos. Eu, micul kamikaze, reuseste sa isi scoata umarul din articulatie cazand cu o roata intr'un canal nesemnalizat. Trecand peste acest episod extrem de tampit si neplacut pe care nu'l doresc nimanui, plimbarea prin parc, linistea unei banci, urletul ciorilor albe (aka pescarusi), si temperatura extrem de placuta nu fac altceva decat sa te bine dispuna si sa te relaxeze, dandu'ti asa un chef de viata ca'ti vine sa dai si la altii de la tine. Felicitari celor ce reusesc sa faca asa, felicitari celor care isi dau seama de importanta conditiei fizice, felicitari celor care in loc sa fumeze si sa sparga semintele pe strada si in fata blocului, prefera sa dea ture de parc pentru o mai buna oxigenare si pentru un corp armonios. Ceea ce va doresc si voua! Asa ca daca aveti role, bicle, sau pur si simplu chef de plimbat seara prin parc va recomand cu mare caldura orice parc civilizat din orasul vostru. Ca un punct in plus la ceea ce va spun, plimbandu'ma prin parc am descoperit ca au facut si zone de fitness outdoor unde puteti sa lucrati corpul pe segmente, lucrand diverse grupe musculare cu propriul corp printr'un exercitiu bazat de scripeti inchisi. Foarte misto si foarte amuzant daca mergi in gasca, asa cum i'am vazut pe unii. Nu pot decat sa va urez sa aveti parte doar de "O minte sanatoasa intr'un corp sanatos". S'auzim numai de bine!

Pace Lumina si Iubire!

Niciun comentariu: