sâmbătă, 10 octombrie 2009

creepy animation night


Pe principiul "Du'te bah..!", am fost la asta. Bah frate, am cheltuit cei mai prosti bani ever! Dupa o zi lunga si obositoare zi de munca si master, mi s'a propus ceva foarte frumos ca idee. Buuuun. Si cum stateam noi la o coada de'aia idioata tipic romaneasca (coada dubla - 1. coada la casa de bilete; 2. coada la intrat in sala de cinema) pe care ar trebui sa o omologam la Marca Inregistrata, sa facem un brand cu care sa ne mandrim in strainatate.., intram in sala de cinema. Nush cati dintre voi mai mergeti pe la cinema Patria, dar am fost trist cand am intrat acolo. Ultimul film pe care l'am vazut a fost Titanic, si am gasit sala aia la fel cum am lasat'o acum 10 ani sau mai mult. Cum frate? Statul asta nu se ocupa de nimic??? Pai da, nu se ocupa. O organizare de cacao, in care oamenii se asezau cum vroiau si unde vroiau, fara sa fie trimisi de cineva dragut si amabil la un loc, astfel ca sala sa se umple frumos. Dar surpriza! Biletele nu aveau trecut numarul de pe scaun, cu alte cuvinte luati bah prostilor bilete si dak prindeti loc bine, dak nu, asta e. Bah, dak era ceva de la Unifest mai intelegeam, dar a fost un festival in colaborare cu nush ce grup englez, deci de ce dracu nu s'a organizat in stilul ala britanic zdravan. Buuunn, si cum stateam noi acolo pe scaun, incep scurtmetrajele. Unele bune, altele proaste, dar marea majoritate extrem de tampite! Dintr'un scurtmetraj nu am inteles nimic! Nimic! Aberatie! Si ma gandeam sa dorm in sala, dar cum sa faci asta? Era o muzica foarte cretina si mai mult de'atat sunetul lasa drastic de dorit! Pai cum frate, la unul dintre cele mai mari si mai prestigioase foste mari sali de cinema, nu s'a pus un sunet bun?? Adik de'ala "sjmecher" de vezi la toate mallurile. Deci nu! A nu se merge la chestiile de genul asta!

Pace Iubire si Lumina va doresc!

Niciun comentariu: