vineri, 9 octombrie 2009

Drive In

Ati fost vreodata? Nu stiu cate cinematografe de acest gen sunt in Romania, dar pe'aici pe unde stau eu e unu in Baneasa. Am fost si eu la "Funny People" cu cei mai buni prieteni pe ideea ca vedem un film si radem. O aberatie! Mai misto au fost bancurile spuse de noi decat chestia aia de film. Nu merita. Dar nu asta era ideea. Bah, e draguta treaba aia.. Pacat ca nu e promovat mai mult si mai bine si pacat ca nu e un ecran mai mare. Adica din tot peretele ala e doar 3/4 din el folosit. Pacat! Si'ar trebui mai frumos amenajat si ceva mai bine gandita organizarea. Oricum, mereti daca sunteti curiosi, dar mergeti in 2. Noi am fost 4 si noroc ca am prins loc in primul rand. Am scos preshul din portbagaj si l'am pus in fata masinii si ne'am tolanit acolo sprijiniti de botul masinii. M'am ales cu dureri de spate si cu un usor frig, dar a fost dragut.

Niciun comentariu: